Gjest fortapt jente Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 skjønner ikke helt ang. denne lidelsen. Hva er meningen med at din egen hjernekjemi skal gjøre at du får sånn bedrøvelig vond følelse inni deg? Det gir jo ingen mening. Orker liksom ikke det her jeg. Hva er det som skjer i hjernen? 0 Siter
Gjest milliee Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 kan en ta noen ekstra lamictal en dag det gjør for vondt inni en, bare til en har blitt stabil igjen? Hvis en har glemt eller ikke tatt pillene på 4 dager Eller kan en ta vival eller noe. Orker ikke denne følelsen inni meg ass. j24 0 Siter
Gjest ij Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 kan en ta noen ekstra lamictal en dag det gjør for vondt inni en, bare til en har blitt stabil igjen? Hvis en har glemt eller ikke tatt pillene på 4 dager Eller kan en ta vival eller noe. Orker ikke denne følelsen inni meg ass. j24 Hei! Tror ikke svaret er å ta noen ekstra Lamictal, nei. De hjelper ikke sånn med en gang. Da er det bedre å ta en Vival. Lykke til - føler med deg.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.