Gå til innhold

usikker om jeg har gjort det rette valget

Anbefalte innlegg

ærlig jente

Jeg har gjort det slutt med kjæresten min etter ca 1 og halvt år. Føler kanskje hovedgrunnen er det seksuelle, jeg har helt misten lysten, og det er vel ikke bra for et forhold. Tenk om han ellers er det beste som har hendt meg. Han syntes ikke dette var en god nok grunn for å gjøre det slutt.Vi har ikke hatt sex på fire måneder. Han er veldig snill. Jeg hadde tenkt mye på valget mitt, men hvorfor er jeg så usikker?

Fortsetter under...

Det går opp og ned i alle forhold, også med seksualiteten. Man kan ikke stikke av hver gang det butter imot om man ønsker forhold som varer.

På generelt grunnlag synes jeg ikke at uteblitt sex i 4 mndr i seg selv er noen grunn til å gjøre det slutt. Spesielt ikke om den som fortsatt ønsker sex ikke ser noen grunn til å bryte opp.

Om det ut fra en totalvurdering var riktig for deg å gjøre det slutt, vet jeg selvsagt ikke.

mvh

ærlig jente

Det går opp og ned i alle forhold, også med seksualiteten. Man kan ikke stikke av hver gang det butter imot om man ønsker forhold som varer.

På generelt grunnlag synes jeg ikke at uteblitt sex i 4 mndr i seg selv er noen grunn til å gjøre det slutt. Spesielt ikke om den som fortsatt ønsker sex ikke ser noen grunn til å bryte opp.

Om det ut fra en totalvurdering var riktig for deg å gjøre det slutt, vet jeg selvsagt ikke.

mvh

Takk for svaret ditt. Jeg tenker hele tiden nå. Jeg er jo bare ute etter et langvarig forhold. jJeg har hatt problemer i forhold til den nye jobben min som jeg begynte på i juni 2006. Det har kanskje preget meg.Kan være at jeg ikke har hatt ordentlig overskudd til å være kjæreste.Det lengste forholdet jeg har hatt varte i to år, og vi var samboere. Da jeg traff han som det nettopp ble slutt med, håpet jeg at dette ville vare. Vi hadde planer om å flytte sammen en periode, men så føler jeg kanskje at de planene bare ble utsatt og utsatt, for jeg har følt meg usikker.

ærlig jente

mvh

har tekstet litt i går med min x. det ble litt tull.han tok opp gamle ting, det var bl.a problemer med en dominerende og eiesyk mor(hans mor).hun likte ikke at han hadde kjærester, for da fikk hun ikke min x for seg selv. jeg hater henne får jeg lyst å si.men i sommer fant han ut at jeg var viktgere enn henne, for det holdte på å bli slutt da også.etter det sa han at det var helt ok om jeg ikke ville ha mye kontakt med henne.men etter det ble slutt nå, så nevnte han henne. det var fornedrende å høre om henne igjen.føler at det er over og ut med forholdet, jeg vurderte å ta han tilbake, men etter det pratet om moren fikk jeg mindre lyst til det.men det er trist.har ikke kontaktet han i dag, ikke har jeg hørt fra han heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...