beibi Skrevet 9. mai 2001 Del Skrevet 9. mai 2001 Hei Bare lurer på en ting, har utflod noe å si med hva jeg drikker? Har vanligis en del utflod, men de siste dagene har det ikke vært så ille, og tilfeldigvis har jeg drukket mye vann, kan det ha noe å si? Har og sluttet på p-pillene, kanskje det har noen innvirkning. En annen ting: Brystvortene mine hatr vært så såre i det siste. Hva kan dette være? På forhånd takk for svar.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gggg Skrevet 10. mai 2001 Del Skrevet 10. mai 2001 jeg fikk også såre brystvorter etter at jeg slutta med p-pillen. Det gikk over etter et par måneder. Tror det kommer av at p-pillene nedsetter følelsen litt i dem...og da blir det sårt når den "kommer tilbake" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 11. mai 2001 Del Skrevet 11. mai 2001 Nei, det spiller ingen rolle hva du drikker for utflod. . Noen får mer utflod på p-pille. Kan det være lokal irritasjon fra klær eller BH som irriterer brystene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.