Gå til innhold

Hei "engammeldoler"


Gjest Også gammel doler....

Anbefalte innlegg

Gjest Også gammel doler....

Testet positivt i dag!!!!!!!!!!

Så da får vi nr 3 i november hvis alt går bra :o)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Gratulerer!!!!

Gleder meg til å høre hvem dere er!

Håper så inderlig at jeg blir med i gjengen om et par måneder...Håper jeg spiser på mitt siste pillebrett denne måneden....

Vi har ikke bestemt oss helt ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!!

Gleder meg til å høre hvem dere er!

Håper så inderlig at jeg blir med i gjengen om et par måneder...Håper jeg spiser på mitt siste pillebrett denne måneden....

Vi har ikke bestemt oss helt ennå...

Har dere noen barn fra før? Så spennende! Vi har diskusjonen gående her hjemme også. Vi har bestemt oss for "kanskje til sommeren..." :-) Det blir vår første i såfall :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen barn fra før? Så spennende! Vi har diskusjonen gående her hjemme også. Vi har bestemt oss for "kanskje til sommeren..." :-) Det blir vår første i såfall :-O

Har to barn fra før :o)

Og jeg har brukt mye tid og energi på å overtale mannen min til dette!!! Har skrevet flere innlegg på DOL og klaget over at mannen min ikke ville ha flere barn.... men nå er vi altså på vei med nr 3 - og jeg er kjempeglad! Og spent....

Det verste er å holde det hemmelig for venner og kolleger i 7-8 uker til... tror ikke de vanlige unnskyldningene holder, så her gjelder det å være kreativ...!

Og jeg tror ikke noen av dere vet hvem jeg er uansett, så jeg kan like godt droppe det nye nicket. Mitt egentlige nick er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engammeldoler

Så kult:-)

Bli ganske like vi da, så blir spennende å følge hverandre fremover:-)

Grattis..!

Hehe, så du ikke er anonym lenger...jeg hater hemlighter, så godt jeg slapp å lure..*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest engammeldoler

Nei og nei - dette blir spennende! Kan dere ikke si hvem dere er da!!!

Du får gjette da veit du..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engammeldoler

Gratulerer!!!!

Gleder meg til å høre hvem dere er!

Håper så inderlig at jeg blir med i gjengen om et par måneder...Håper jeg spiser på mitt siste pillebrett denne måneden....

Vi har ikke bestemt oss helt ennå...

Oj, så spennende:-)

Håper også du melder deg inn i gjengen snart!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

Hmm er du den jeg tenker på da tro?

Den andre "gamle gravide doler" trodde jeg var..........., men nå tror jeg ikke det lengre for hun hadde et annet innlegg her som var stikk i strid med graviditet.

Kanskje det innlegget var pga graviditet som hun ennå ikke visste selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gjette da veit du..:-)

Jeg gjetter veldig på deg, litt mer usikker på den andre.

Kan vel ikke skrive hva jeg tror her, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to barn fra før :o)

Og jeg har brukt mye tid og energi på å overtale mannen min til dette!!! Har skrevet flere innlegg på DOL og klaget over at mannen min ikke ville ha flere barn.... men nå er vi altså på vei med nr 3 - og jeg er kjempeglad! Og spent....

Det verste er å holde det hemmelig for venner og kolleger i 7-8 uker til... tror ikke de vanlige unnskyldningene holder, så her gjelder det å være kreativ...!

Og jeg tror ikke noen av dere vet hvem jeg er uansett, så jeg kan like godt droppe det nye nicket. Mitt egentlige nick er...

Så koselig da, Heffalump! Regner med at mannen er ganske fornøyd han også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Har to barn fra før :o)

Og jeg har brukt mye tid og energi på å overtale mannen min til dette!!! Har skrevet flere innlegg på DOL og klaget over at mannen min ikke ville ha flere barn.... men nå er vi altså på vei med nr 3 - og jeg er kjempeglad! Og spent....

Det verste er å holde det hemmelig for venner og kolleger i 7-8 uker til... tror ikke de vanlige unnskyldningene holder, så her gjelder det å være kreativ...!

Og jeg tror ikke noen av dere vet hvem jeg er uansett, så jeg kan like godt droppe det nye nicket. Mitt egentlige nick er...

Så hyggelig, gratulerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engammeldoler

Jeg gjetter veldig på deg, litt mer usikker på den andre.

Kan vel ikke skrive hva jeg tror her, eller?

Bare å gjette det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Har dere noen barn fra før? Så spennende! Vi har diskusjonen gående her hjemme også. Vi har bestemt oss for "kanskje til sommeren..." :-) Det blir vår første i såfall :-O

Hvis vi setter i gang, blir det vårt fjerde barn :-)

Lykke til dere da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to barn fra før :o)

Og jeg har brukt mye tid og energi på å overtale mannen min til dette!!! Har skrevet flere innlegg på DOL og klaget over at mannen min ikke ville ha flere barn.... men nå er vi altså på vei med nr 3 - og jeg er kjempeglad! Og spent....

Det verste er å holde det hemmelig for venner og kolleger i 7-8 uker til... tror ikke de vanlige unnskyldningene holder, så her gjelder det å være kreativ...!

Og jeg tror ikke noen av dere vet hvem jeg er uansett, så jeg kan like godt droppe det nye nicket. Mitt egentlige nick er...

Gratulerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus er sterilisert! Følger du ikke med? ;)

Nei, jeg gjør nok ikke det :)

Det er derfor jeg er så flink til å holde på hemmeligheter - fordi jeg ikke husker dem :)

Så det er altså ikke Lillemus da. Hmmm, hvem er det da som har to litt store barn fra før, og nå er sammen med en ny som ikke har barn. Tenke...tenke.... Nei, da kommer jeg ikke på noen. Selv om jeg sikkert tenker "aha" når jeg ser nicket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Nei, jeg gjør nok ikke det :)

Det er derfor jeg er så flink til å holde på hemmeligheter - fordi jeg ikke husker dem :)

Så det er altså ikke Lillemus da. Hmmm, hvem er det da som har to litt store barn fra før, og nå er sammen med en ny som ikke har barn. Tenke...tenke.... Nei, da kommer jeg ikke på noen. Selv om jeg sikkert tenker "aha" når jeg ser nicket.

Hmmm... Line?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...