Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ehm jeg har en stund nå vært plaget av tanker om at vennene mine ikke bryr seg om meg, og at jeg basically ikke er flink til noen ting. Har vært hos psykolog en del ganger, og fått høre at psykologen var overrasket over at jeg hadde klart å få så nært forhold til folk, etter en 2 eller 3 års helvete med mobbing, alvorlige depresjoner med selvmordstanker og dødsangst. Grunnen var at noen ganger var det faktisk noen som virket som de var vennene mine, mens neste dag var de over meg og slo og mobbet meg. En annen ting som slår inn er at jeg får tanker om at jeg faktisk ikke hadde det så ille, jeg mener jeg hadde jo venner noen dager! Jeg var 10 eller 11 da det begynte forresten hvis det spiller noen rolle.. Men anyway er dette en kjent tilstand og er det noe man får gjort med det?

Hilsen en vilt usikker 16 åring

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269301-hei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...