Gå til innhold

Oppvaskkum / blandebatteri IKEA


Gjest kjøkkenplanleggeren

Anbefalte innlegg

Gjest kjøkkenplanleggeren

Tegner kjøkken med kjøkkenplanleggeren til IKEA om dagen.

Så kommer det meg for øret at en ikke bør kjøpe oppvaskkum og blandebatteri der .... noen som hadde rørlegger i huset ved befaring før montering av IKEA-kjøkken, her hadde rørleggeren sagt at hvis de kjøpte oppvaskkum og blandebatteri på IKEA, så ville ikke de ta på seg ansvaret på å montere dette .....

Flere som har hørt dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kjøkkenplanleggeren

Ja, det samme sa rørleggeren til meg.

Skal tro om det er pga kvaliteten, eller om det er fordi de er vrange pga at vi ikke har kjøpt varene via dem ?

Vet nemlig at noen er "sånn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Skal tro om det er pga kvaliteten, eller om det er fordi de er vrange pga at vi ikke har kjøpt varene via dem ?

Vet nemlig at noen er "sånn".

Dengang jeg kjøpte kjøkken (begynner å bli noen år siden), så var det mange som advarte meg mot å kjøpe blandebatteriet på IKEA, fordi det skulle være så dårlig. Jeg visste ikke at vasken der heller ikke var bra...

Men nå endte jeg uansett opp med å kjøpe kjøkkenet et annet sted. Min erfaring var at det var vanskelig å sammenligne priser. IKEA har de prisene som står i katalogene, mens de andre leverandørene gjerne la på en god rabatt etter at man hadde satt opp innredningsforslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt det om blandebatteri, men ikke om oppvaskkum. Altså oppvaskkummen har ikke hull til blandebatteri så det må man fikse sjøl. Vi kjøpte et standard batteri fra Oras, men resten av kjøkkenet er fra IKEA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tro om det er pga kvaliteten, eller om det er fordi de er vrange pga at vi ikke har kjøpt varene via dem ?

Vet nemlig at noen er "sånn".

Nei, i dette tilfellet kjøpte vi blandebatteriet helt utenom han.

Det ha sa, var at jeg heller skulle følge med hos Comfort eller andre rørleggerbedrifter og kjøpe et batteri når de hadde tilbud. Og det gjorde vi.

(Vi skulle bare bytte blandebatteriet på badet, noe som ikke hadde noen bråhast.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dengang jeg kjøpte kjøkken (begynner å bli noen år siden), så var det mange som advarte meg mot å kjøpe blandebatteriet på IKEA, fordi det skulle være så dårlig. Jeg visste ikke at vasken der heller ikke var bra...

Men nå endte jeg uansett opp med å kjøpe kjøkkenet et annet sted. Min erfaring var at det var vanskelig å sammenligne priser. IKEA har de prisene som står i katalogene, mens de andre leverandørene gjerne la på en god rabatt etter at man hadde satt opp innredningsforslag.

...eventuelt at de trakk den fra! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

...eventuelt at de trakk den fra! ;-)

Noe sånt, ja :-)

Men du vet, legger du til et negativt tall, så blir det det samme som å trekke fra.

100 + (-40) = 100 - 40 = 60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sånt, ja :-)

Men du vet, legger du til et negativt tall, så blir det det samme som å trekke fra.

100 + (-40) = 100 - 40 = 60

Av og til skulle jeg ønske at det også blant menneskene var slik at produktet av to negative blir positivt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Av og til skulle jeg ønske at det også blant menneskene var slik at produktet av to negative blir positivt! ;-)

Du sier noe!

Da kunne vi plassert surpompene ved siden av hverandre ved bordsetting, slik at alle fikk en trivelig kveld!

For ikke å snakke om hvor god stemning det ville blitt i enkelte tråder her på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe!

Da kunne vi plassert surpompene ved siden av hverandre ved bordsetting, slik at alle fikk en trivelig kveld!

For ikke å snakke om hvor god stemning det ville blitt i enkelte tråder her på dol.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...