Gå til innhold

bortevekk.. (langt)

Anbefalte innlegg

bortevekk1365380398

Jeg er, jeg var, jeg vet ikke lenger hvem jeg er. Ting forvirrer meg, det er utenfor min kontroll. Jeg klarer ikke si ifra til personalet. Det er mitt eget, det er min feil, jeg lot han få makten, og nå tar han helt overhånd. Demonene hvisker til meg hver kveld, at jeg fortjener dette.

Hva har jeg gjort som gjør at jeg fortjener dette? Ja, jeg er innlagt, jeg får den såkalte hjelpen jeg kan få, men jeg står stille. Jeg har vært i psykiatrien i over 10 år, ut og inn på ulike psykehus. Jeg føler meg til bry for familien. De stiller opp, kommer på besøk, møter you name it. Men jeg har ikke noe godt å gi dem. For hvert møte blir det bare mere negativt. De sier at jeg er "nede" nå, og at jeg hører stemmer fordi jeg ikke vil ha medisinene mine. Hvorfor skal jeg ta dem? De ødelegger hodet mitt, kroppen min. Jeg har lagt på meg x antall kg grunnet medisiner, lite aktivitet, og "innesperring".

Hvilken rett har en lege som ikke kjenner meg si at jeg skal være skjermet fordi jeg skader meg selv, jeg gjør ikke det nå. Jeg bare svever eller synker. Går fort frem og tilbake, løper på veggen. Jeg føler at jeg ikke er.

For hvem er jeg? Hva er jeg? Jeg vet ikke om jeg eksisterer eller bare er del av en annens drøm..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269340-bortevekk-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mann66

Føler med deg, jeg. Det høres jo ut som om du trenger medisiner, så dem håper jeg du tar. Ikke uvanlige følelser du beskriver det der i forbindelse med en psykose. At du legger på deg kan du ta opp med lege/sykepleier. Kanskje du kan få et annet medikament som ikke virker sånn?

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269340-bortevekk-langt/#findComment-2179141
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...