bortevekk1365380398 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg er, jeg var, jeg vet ikke lenger hvem jeg er. Ting forvirrer meg, det er utenfor min kontroll. Jeg klarer ikke si ifra til personalet. Det er mitt eget, det er min feil, jeg lot han få makten, og nå tar han helt overhånd. Demonene hvisker til meg hver kveld, at jeg fortjener dette. Hva har jeg gjort som gjør at jeg fortjener dette? Ja, jeg er innlagt, jeg får den såkalte hjelpen jeg kan få, men jeg står stille. Jeg har vært i psykiatrien i over 10 år, ut og inn på ulike psykehus. Jeg føler meg til bry for familien. De stiller opp, kommer på besøk, møter you name it. Men jeg har ikke noe godt å gi dem. For hvert møte blir det bare mere negativt. De sier at jeg er "nede" nå, og at jeg hører stemmer fordi jeg ikke vil ha medisinene mine. Hvorfor skal jeg ta dem? De ødelegger hodet mitt, kroppen min. Jeg har lagt på meg x antall kg grunnet medisiner, lite aktivitet, og "innesperring". Hvilken rett har en lege som ikke kjenner meg si at jeg skal være skjermet fordi jeg skader meg selv, jeg gjør ikke det nå. Jeg bare svever eller synker. Går fort frem og tilbake, løper på veggen. Jeg føler at jeg ikke er. For hvem er jeg? Hva er jeg? Jeg vet ikke om jeg eksisterer eller bare er del av en annens drøm.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/269340-bortevekk-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann66 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Føler med deg, jeg. Det høres jo ut som om du trenger medisiner, så dem håper jeg du tar. Ikke uvanlige følelser du beskriver det der i forbindelse med en psykose. At du legger på deg kan du ta opp med lege/sykepleier. Kanskje du kan få et annet medikament som ikke virker sånn? Stor klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/269340-bortevekk-langt/#findComment-2179141 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.