Gjest Smoking Furious Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Får man vondt i hode og blir kvalm og uvel av å trappe ned? Hvor tid går det over? Noen som vet? 0 Siter
Gjest sagae Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Generelt kan man vel si at slike plager ikke er uvanlige -særlig i forbindelse med antidepressiva. Nå vet ikke jeg hva du trapper ned på, men også andre med. kan gi liknende plager. 0 Siter
Gjest Smoking Furious Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Generelt kan man vel si at slike plager ikke er uvanlige -særlig i forbindelse med antidepressiva. Nå vet ikke jeg hva du trapper ned på, men også andre med. kan gi liknende plager. Uff..åja,jeg trapper ned på AD og AP samtidig.. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Uff..åja,jeg trapper ned på AD og AP samtidig.. Hvorfor trapper du ned? 0 Siter
Gjest Smoking Furious Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hvorfor trapper du ned? Fordi jeg er en zombie,og systemet er noe dritt,stoler ikke på dem et sekund.... 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Fordi jeg er en zombie,og systemet er noe dritt,stoler ikke på dem et sekund.... Hm. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.