Gå til innhold

generalisert angst og diare

Anbefalte innlegg

Hei. jeg er en jente på 28 år,som sliter med generalisert angst. gjort det i 4 år.. men ,jeg har sliti med diare i ca 7 år.kan angsten og diare ha noe sammenheng? problemet er at jeg må løpe på do med en gang jeg har spist.hvis jeg i i det hele tatt får spist ferdig. har tatt blodprøver, men legen sier at de ikke fant noe galt. og at det er normalt å måtte på do etter man har spist.er slik babyer også er,sier han. men jeg har ikke alltid vært slik!! og jeg er lei dette nå,å vil finne ut hva det kommer av. bare jeg spiser et eple må jeg jo på do....så jeg lyrer på om kanskje det har noe med angsten min å gjøre. .men jeg har ikke angst for å spise da.... håper du forstår min frustrasjon, håper virkelig jeg kan finne ut grunden. hilsen ei oppgitt og lei jente.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269371-generalisert-angst-og-diare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Jeg kan ikke så mye om dette med angst. Men jeg kan litt om diare.

Og bare blodprøver er ikke god nok utredning.

Du burde hatt fått en colonscopi bl.a

Jeg hadde diare også, samme hva jeg spiste, så var det bare og løpe på do, og ha med seg lesestoff. Hos meg var det opphopning av galle som gjorde det. Tarmen jobbet bare med den, og taklet ikke maten. Dette har jeg nå fått medisiner for.

Så jeg ville bedt om bedre utredning, bare blodprøver er ikke godt nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...