max73 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Kan influensa forårsake uvanlige mareritt og depresjon? Min samboer hadde ett uvanlig mareritt. Hun var midt mellom søvn og våken tilstand da hun drømte noe veldig ubehagelig. Det gjorde veldig inntrykk på henne og hun tolket drømmen som en reaksjon på den nåværende situasjonen vi er i nå.(Hun er nettopp flyttet inn hos meg og min datter er sjalu. Det er en ny og uvant situasjon for henne). Men i dag fikk vi vite at hun hadde influensa og jeg tenkte da med en gang på at det var influensaen som fremkalte slike drømmer og depresjon. Men hun er ikke enig med meg i det hele tatt på det området. Er bekymret for at hun vil bære disse følelsene med seg videre. Noen som er enig med min konklusjon? 0 Siter
Gjest bella - (tb) Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Måtte lese dette 5 ganger og skjønner fortsatt ikke helt. Din datter har klart logiske og svært normale reaksjoner på situasjonen, dette er ikke depresjon/sykelig. Influensaen har ikke noe med dette å gjøre. 0 Siter
Gjest bella - (tb) Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Måtte lese dette 5 ganger og skjønner fortsatt ikke helt. Din datter har klart logiske og svært normale reaksjoner på situasjonen, dette er ikke depresjon/sykelig. Influensaen har ikke noe med dette å gjøre. din samboer mente jeg. 0 Siter
Gjest Rrose Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg tror din samboer vet best selv....i allefall så kan hun ikke godta din forklaring før hun vet "inne i seg" at det stemmer...kan kanskje være litt skummelt å tolke alt for mye? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.