Gjest dumsnilla Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Vedrørende innlegget dobbelt diagnose. Vi er to venninner som har pratet om vår venninne, kan hun også ha psykopatiske trekk? siden de trives så godt sammen? Hvordan går to psykopater sammen? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Det er ikke sjelden at to psykopater slår seg sammen. Jfr. saker med ekstrem barnemishandling. 0 Siter
Gjest Rrose Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg ville passet meg for å trekke den konklusjonen om din venninne.... En mann med psykopatiske trekk vil ha en rekke virkemiddler som er ganske vansklig for utenforstående å forstå og oppfatte. http://www.krisesenter.com/innlegg/kan_hun_ikke_bare.html Denne artikkelen skrevet av en sosialjurist, syns jeg at er veldig god. Jeg må tilføye at jeg har levd i ett sånt forhold selv, og kjente meg svært godt igjen i hennes beskrivelser og forklaringer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.