Gjest mbo Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Hei. Et eller annet fikk meg til å skrive dette her. En klok å dyktig psykiatriker sa en gang til meg(du gjør så godt du kan under de rådende omstendigheter)dette har jeg aldri glemt og tenker på når jeg føler meg liten å svak. Vi kjemper så godt vi kan og egentlig er vi sterke som holder ut. Ønsker alle en god dag og at ting blir bedre litt etter litt. Klemmer de som vil ha. 0 Siter
bibben Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Takk, dette var kloke, gode ord å få med seg ut i dagen. Ønsker også deg en fin dag! 0 Siter
Melba1365380968 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Det er kloke ord. Man må alltid huske hvilke ressurser man har i enhver situasjon; det er nemlig ikke de samme til en hver tid :-) 0 Siter
Gjest Rrose Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Klokt! Bedre å tenke det enn å kjefte på seg selv for at man ikke får til mer! Og tenker man det så får man også til mye mer også.... klem tilbake til deg 0 Siter
Gjest Smoking Furious Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Det var en klok psykiatriker Trengte litt oppmuntring nå,siden det føles som alt går til H.... Men jeg gjør så godt jeg kan Klem igjen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.