Gå til innhold

selvskading..

Anbefalte innlegg

bortevekk1365380398

Jeg har skadet meg selv i dag. Det angrer jeg på, jeg gjør virkelig det. Siden nå må jeg sjule armen helt til sårene forsvinner. Personalet kan ikke se dette, de vil ikke skjønne. Hadde miniteam i dag, et grusomt møte, som endte med at jeg skada meg selv, begynte å grine og spiste blader fra stueplantene, i håp om at de var giftige. Men det var dem ikke.

Jeg kommer ikke overens med psykologen min, og enda mindre overens med psykiateren her. De skjønner meg ikke, og jeg skjønner ikke dem. E snakker om beh min, hvor jeg står, hva jeg vil, hva jeg forventer meg fremover, har vært på denne avd i et år nå.. I mine ører løt det som: vi skriver deg ut i morgen. men det var ikke det han sa. Det skjønner jeg i ettertid.

Ergo, jeg har skada meg uten grunn, jeg har okkupert tid og personal, gjort venninna mi usikker..

Men det er nå tidlig på denne vakta, så jeg har et håp at den kan bli bedre enn hva dagvakten var.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269536-selvskading/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...