Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 En kan bli deprimert av svær jernmangel. Etter et par uker bør dette begynne å bedre seg. Jeg advarer på det sterkeste mot å tro på at ulike mineraler og kosttilskudd skal ha avgjørende virkning på psyken. 0 Siter
Gjest Smoking Furious Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 En kan bli deprimert av svær jernmangel. Etter et par uker bør dette begynne å bedre seg. Jeg advarer på det sterkeste mot å tro på at ulike mineraler og kosttilskudd skal ha avgjørende virkning på psyken. Ok,takk for svar 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Ok,takk for svar Jaja, der røyk den muligheten til å bli frisk som en fisk umiddelbart. (spøk altså!) 0 Siter
Gjest Smoking Furious Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jaja, der røyk den muligheten til å bli frisk som en fisk umiddelbart. (spøk altså!) Det gjorde den gitt hehe 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Det gjorde den gitt hehe jaja, innerst inne visste vi det vel :-) Men viktig å holde humøret og spøken oppe! 0 Siter
Gjest Smoking Furious Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 jaja, innerst inne visste vi det vel :-) Men viktig å holde humøret og spøken oppe! Det er det Ha en god dag da.. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Det er det Ha en god dag da.. Du også! Det har vært hyggelig å "prate" med deg! 0 Siter
Gjest Smoking Furious Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Du også! Det har vært hyggelig å "prate" med deg! Takk,deg også 0 Siter
Gjest ghb64 Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har slitt med lavt jern i mange år. Fikk for noen månder siden blodoverføring.Det hjalp !! Jeg har aldri hatt så høyt nivå som nå. - Men jeg tar fortsatt dobbel dose av jern + C vit. Jeg har også diagnosen bipolar og er mye deprimert,men jeg har ikke merket noe forskjell på dette etter at jernnivået ble innenfor det normale. 0 Siter
Gjest Smoking Furious Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har slitt med lavt jern i mange år. Fikk for noen månder siden blodoverføring.Det hjalp !! Jeg har aldri hatt så høyt nivå som nå. - Men jeg tar fortsatt dobbel dose av jern + C vit. Jeg har også diagnosen bipolar og er mye deprimert,men jeg har ikke merket noe forskjell på dette etter at jernnivået ble innenfor det normale. Skulle kanskje fått det jeg også da,for jeg er virkelig slapp... Får alltid lavt jern jeg også,om og om igjen,det er irriterendes 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.