Gå til innhold

Piller

Anbefalte innlegg

Gjest Stillheten
Skrevet

Jeg er nedfor men ikke helt i bånn. Når jeg er i disse fasene tenker jeg bare på piller. Det er hvordan jeg skal få skaffet meg nok piller for og sette meg ned og putte alle i munnen. Jeg vet det er feil og dette føles som tvangstanker om at jeg ønsker og skade meg selv. Er ikke tøff nok til og bruke kniv derfor benytter jeg heller alle slags piller.

Har prøvd og ymte innpå dette til behandler men følger hun ikke helt tar dette på alvor. Slik som i kveld vet jeg at jeg kommer til og drikke litt og dytte i meg en del, slik at jeg blir pussa og trøtt.

Kall meg gjerne mishandler, men det er en tvangshandling føler jeg. Noen som har råd på hva jeg kan gjøre med dette.

De som skjærer seg gjør det for smerten og det samme føler jeg at når jeg har tatt en del medisiner så er det en smerte som lindres inni meg.

Hjelp jeg er fortvilet men har noen noe trøst eller svar.

Gjest bella - (tb)
Skrevet

Hvor enn mye man skulle ønske; behandlere kan ikke lese tanker. Du kan se på "selvmedisinering" som et annet uttrykk for selvskading enn de som kutter seg, det er samme destruktive måten å ødelegge seg selv på -dynke smerten i noe som kanskje føles enda verre. Det beste du kan gjøre her er å si det med klare ord at du driver å blander alkohol/medisiner og ønsker hjelp til å slutte med dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...