Gjest Stillheten Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jeg er nedfor men ikke helt i bånn. Når jeg er i disse fasene tenker jeg bare på piller. Det er hvordan jeg skal få skaffet meg nok piller for og sette meg ned og putte alle i munnen. Jeg vet det er feil og dette føles som tvangstanker om at jeg ønsker og skade meg selv. Er ikke tøff nok til og bruke kniv derfor benytter jeg heller alle slags piller. Har prøvd og ymte innpå dette til behandler men følger hun ikke helt tar dette på alvor. Slik som i kveld vet jeg at jeg kommer til og drikke litt og dytte i meg en del, slik at jeg blir pussa og trøtt. Kall meg gjerne mishandler, men det er en tvangshandling føler jeg. Noen som har råd på hva jeg kan gjøre med dette. De som skjærer seg gjør det for smerten og det samme føler jeg at når jeg har tatt en del medisiner så er det en smerte som lindres inni meg. Hjelp jeg er fortvilet men har noen noe trøst eller svar. 0 Siter
Gjest bella - (tb) Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Hvor enn mye man skulle ønske; behandlere kan ikke lese tanker. Du kan se på "selvmedisinering" som et annet uttrykk for selvskading enn de som kutter seg, det er samme destruktive måten å ødelegge seg selv på -dynke smerten i noe som kanskje føles enda verre. Det beste du kan gjøre her er å si det med klare ord at du driver å blander alkohol/medisiner og ønsker hjelp til å slutte med dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.