Gjest Trist og lei Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 hei. off, måtte virkelig ``manne`` meg opp til å skrive her.. Her sitter jeg, alene, uten jobb, skoleplass og venner. Jeg skulle ringt a-etat og lånekassen, men tørr ikke. Ringer en anonym-telefon, tørr jeg ikke ta den. Samboeren min må kjøpe røyk til meg fordi jeg ikke tørr selv, ser for meg det verste den bak kassen skal si til meg.Jeg er så sliten hele tiden, trøtt.Jeg propper meg hele tiden full av vitaminer(rosenrot, gerimax osv) i håp om at energien skal ``gå opp```.Har gått på cipralex i 1 år, og er ikke bedre. Sluttet på skolen for 3 måneder siden, og har vært inne siden da.. Vet ikke helt hvorfor jeg skriver her, kanskje for å få en diagnose?At noen skal synes synd i meg.. blææ.. Noen som kjenner seg igjen kanskje? Har og har hatt et trist liv, ser ikke helt fremtiden.. 0 Siter
Gjest Smoking Furious Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Kan jo hende du mangler jern? Det gjorde jeg og er slapp,trøtt og lei..men etter å ha redusert litt på medisinene føles det ut som jeg begynner å "våkne" Det er en god følelse 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Det høres ut som om du har angst. Angst _er_ slitsomt, og tapper deg for energi. Kanskje samboeren din kan bli med deg til legen? Jeg synes det var lettere å ha med meg noen iallefall. Du bør ikke fortsette å isolere deg, angsten vil ta overhånd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.