Gå til innhold

Effekt av Aurorix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet på 150mg morgen og 150mg ettermiddag. Gikk på dette i en uke før jeg justerte opp til 300+150.

Jeg har nå tatt Aurorix i to uker.

Allerede ut i første uken følte jeg meg mye lettere men nå går det mer opp og ned... Hvorfor?

Noen som har erfaringer eller vet hva jeg kan gjøre?

Lite eller ingen bivirkninger!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du skal for så vidt ikke gjøre noe som helst bortsett fra å fortsete å ta medisinen. Dette ordner seg.

Gjest aurx.
Skrevet

Du skal for så vidt ikke gjøre noe som helst bortsett fra å fortsete å ta medisinen. Dette ordner seg.

Tusen takk for svar NHD! Jeg har ikke vurdert å kutte ut medisinen fordi denne har jeg tro på. Ble bare litt usikker når jeg fikk litt tilbakegang men dette løser seg nok. Det kunne jo vært fint å vite når en evt skal vurdere å øke dosen osv og hvor mye? Noen gode råd til det? Jeg er en fersk AD bruker og føler ikke fastleger har nok kunnskap. De slår opp i felleskatalogen...

Dette forum har derfor vært utrolig viktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...