Gjest aurx Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jeg startet på 150mg morgen og 150mg ettermiddag. Gikk på dette i en uke før jeg justerte opp til 300+150. Jeg har nå tatt Aurorix i to uker. Allerede ut i første uken følte jeg meg mye lettere men nå går det mer opp og ned... Hvorfor? Noen som har erfaringer eller vet hva jeg kan gjøre? Lite eller ingen bivirkninger! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Du skal for så vidt ikke gjøre noe som helst bortsett fra å fortsete å ta medisinen. Dette ordner seg. 0 Siter
Gjest aurx. Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Du skal for så vidt ikke gjøre noe som helst bortsett fra å fortsete å ta medisinen. Dette ordner seg. Tusen takk for svar NHD! Jeg har ikke vurdert å kutte ut medisinen fordi denne har jeg tro på. Ble bare litt usikker når jeg fikk litt tilbakegang men dette løser seg nok. Det kunne jo vært fint å vite når en evt skal vurdere å øke dosen osv og hvor mye? Noen gode råd til det? Jeg er en fersk AD bruker og føler ikke fastleger har nok kunnskap. De slår opp i felleskatalogen... Dette forum har derfor vært utrolig viktig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.