Syrinn Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Hei! Jeg har et spørsmål om spiseforstyrrelse - og sterilitet. Jeg er en gutt, som har hatt en spiseforstyrrelse i 9 år. Siste 5 år, har det gått over i bulumi. Har tidligere sultet meg og overspist. Nå ønsker jeg og min kjæreste barn, og er bekymret for barnløshet i forhold til min tidligere livstil. De siste 6 år har jeg i tillegg hatt et rusproblem. Jeg røykte hajs/mariuana hver dag(opp i mot 1-2 gram hver dag) Spermmengden i en utløsning har redusert, og jeg er redd kvaliteten på spermien er dårlig. Kan jeg ta en test, for å sjekke sædkvalitet/sterilitet? Hvor stor risiko er det for at jeg kan være steril? Mvh Ola 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Ja, du kan ta en test for å sjekke sædkvalitet etc. Ta kontakt med lege for henvisning. Håper forøvrig at du er stoff-fri og at du har kontroll på spisevanene dine! Lykke til! 0 Siter
Syrinn Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Ja, du kan ta en test for å sjekke sædkvalitet etc. Ta kontakt med lege for henvisning. Håper forøvrig at du er stoff-fri og at du har kontroll på spisevanene dine! Lykke til! Tusen takk for svar! Da får jeg en henvisning til uka:-) God helg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.