Gå til innhold

Vi som legger inn - driver hele DOL

Anbefalte innlegg

Ikke jeg, men alle som har ressurser til å hjelpe og råde, debattere og underholde, provosere og lindre, sette ord på ting og avkrefte.

Ikke slett alt dere ikke liker.

Verden fungerer ikke slik.

Vel - vi kan gå et annet sted og ytre oss. Det finnes nok av det.

Men DOL blir fattigere og avspeiler ikke noe vi gjenkjenner i virkeligheten. Dere prøver å skape en kunstig virkelighet. En som vi ikke tror på, en som vi ikke engasjerer oss i.

Vi er ikke dumme.

Dere kan lure noen hele tida, men ikke alle hele tida.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269718-vi-som-legger-inn-driver-hele-dol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

...skriver under her!

Jo, det kan nok hende at DOL blir tynnere når noens mange nick forsvinner (som Keinsteins). Men jeg tror at etter en stund vil nye komme til. De som vil ha saklige spørsmål og svar.

De andre har tross alt andre muligheter: Prøv VG's debattsider

Gjest Rrose

Jo, det kan nok hende at DOL blir tynnere når noens mange nick forsvinner (som Keinsteins). Men jeg tror at etter en stund vil nye komme til. De som vil ha saklige spørsmål og svar.

De andre har tross alt andre muligheter: Prøv VG's debattsider

Vel nå er ikke jeg "fast leser", og har ikke fulgt så mye med i troll og katter.

Åpent forum opplever jeg som ett sted hvor man snakker om løst og fast. Går man f.eks inn på psykiatrisiden er tonen en annen.

keinstein vet jeg ikke så mye om, annent enn at han virker vittig, litt kryptisk og sånn. Hvis han har flere identiteter her inne aner ikke jeg noe om.

Dessuten må det bære lov å ha flere identiteter. Det kan være bra noen ganger å skjule sin ID litt ekstra ved noen former for spørsmål.

Derimot ser jeg at folk som bytter id bare for å lage forvirring også lager masse usikkerhet. Det er jo ikke bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...