Reidar Rose Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg har brukt Fontex i 1 år ca. Har tålt dette legemiddelet bra uten bivirkninger. Bruker også Xanor Depot. Har diganose panikklidelse som deretter har resultert i angst og deretter depresjon. Men her kommer det merkelige : Nå har jeg sluttet på Fontex ( 4 uker siden ) - og jeg føler meg MYE bedere uten Fontex (?). Nå ser jeg lyst på livet. Ingen depresjon, negative tanker/tungsinn/selvmordstanker - alt er vekk. Når jeg gikk på Fontex hadde jeg det slik som nevnt ovenfor daglig. Er ikke dette rart ? Altså: depresjon med SSRI - frisk uten SSRI ?. Noen som skjønner noe ? Skal nevnes at jeg altså går på Xanor Depot 6 mg daglig....og jeg har lest på seriøse legesider på nettet at Xanor (alprazolam) i mange studier har vist å ha en anti - depresjons effekt også... Men tilbake til Fontex (SSRI)...hva er dette ? 0 Siter
Gjest Smoking Furious Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Sluttet du på fontex uten å trappe ned,går det an? 0 Siter
Reidar Rose Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Sluttet du på fontex uten å trappe ned,går det an? Jeg sluttet brått på Fontex uten noen ubehaglige virkninger - tvert imot. 0 Siter
Gjest Smoking Furious Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg sluttet brått på Fontex uten noen ubehaglige virkninger - tvert imot. Kanskje jeg også skulle prøve det da,for jeg holder på å trappe ned,tror du det går fint? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.