Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette nye, mer logiske oppsettet dere snakker om, er det mulig for oss å få en smakebit på det? Og deretter si vår mening?

Eller er det slik at endringene som nå er på vei kommer for å bli, uansett hva vi måtte mene?

Selv om dere sikkert får nye brukere hele tiden er det vel ikke ønskelig å miste halvparten av dem dere allerede har? Sånn i forhold til annonsører, mener jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269814-smakebit-p%C3%A5-nye-dol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet. Men så lenge de er avhengig av brukere for å hale inn annonsørpenger burde det i det minste være mulig å få sin mening tatt i betraktning.

Mening. Ja.

Men ikke si det til noen: jeg har ikke klikka på en eneste annonse noen sinne i min tid her. Ikke _en_ eneste. Unntatt ved hendelige uhell et titalls ganger. Jeg kan ikke huske noen av de sidene jeg har fått se da.

ShitDiddelyDo

Jeg tror de har klikka.

Og når det nye oppsettet blir kritisert, kommer de til å si: "Dere vender dere til det. Alt nytt blir kritisert. Sånn var det også forrige gang vi gjorde om her inne".

Men det er ingen som kommer til å vende seg til et "VG-oppsett".

Jeg tror de har klikka.

Og når det nye oppsettet blir kritisert, kommer de til å si: "Dere vender dere til det. Alt nytt blir kritisert. Sånn var det også forrige gang vi gjorde om her inne".

Ikke sant. DOLs oppsett er helt unikt, og det er årsaken til at jeg har vært her så lenge som jeg har.

Annonse

ShitDiddelyDo

Ikke sant. DOLs oppsett er helt unikt, og det er årsaken til at jeg har vært her så lenge som jeg har.

Vi får se hva de har i gjære. Jeg kan aldri tenke meg at de er så til de grader driting at de går for det vanlige oppsettet, det vi ser overalt ellers.

Jeg tror de har klikka.

Jeg har også vært innom ett og annet forumet på nettet, men det er _ingen_ jeg har giddet forbli på mer enn et par ganger, nettopp på grunn av et aldeles håpløst oppsett. DOL er det eneste som funker. Basta.

Så blir dette like håpløst som det meste annet på nettet så mister de definitivt meg også.

Mening. Ja.

Men ikke si det til noen: jeg har ikke klikka på en eneste annonse noen sinne i min tid her. Ikke _en_ eneste. Unntatt ved hendelige uhell et titalls ganger. Jeg kan ikke huske noen av de sidene jeg har fått se da.

Men du; la oss si at jeg klikker på, tja, nøstebarnreklamen på sida her.

Får dol mer penger da? (Teit spørsmål, men jeg lurer)

Jeg har også vært innom ett og annet forumet på nettet, men det er _ingen_ jeg har giddet forbli på mer enn et par ganger, nettopp på grunn av et aldeles håpløst oppsett. DOL er det eneste som funker. Basta.

Så blir dette like håpløst som det meste annet på nettet så mister de definitivt meg også.

Signerer dette.

Gjest Redaktør/daglig leder

Men du; la oss si at jeg klikker på, tja, nøstebarnreklamen på sida her.

Får dol mer penger da? (Teit spørsmål, men jeg lurer)

Jepp... vi gjør på en måte det. Antall klikk på en annonse registreres. Jo flere klikk, dess bedre respons har en annonse fått. Jo bedre respons, desto mer verdifull er en kampanje for annonsøren. Jo bedre kampanjer går på Doktor Online, desto mer attraktive er vi som annonseplass. Jo mere attraktive, dess flere kunder, etc... og DOL tjener mere penger. Jo mere penger, dess bedre nettsted kan vi lage.

Dette kan man like eller irritere seg over, men slik er det. Uten annonseinntekter måtte vi ha lagt ned. Og det vil vi jo ikke...

Jepp... vi gjør på en måte det. Antall klikk på en annonse registreres. Jo flere klikk, dess bedre respons har en annonse fått. Jo bedre respons, desto mer verdifull er en kampanje for annonsøren. Jo bedre kampanjer går på Doktor Online, desto mer attraktive er vi som annonseplass. Jo mere attraktive, dess flere kunder, etc... og DOL tjener mere penger. Jo mere penger, dess bedre nettsted kan vi lage.

Dette kan man like eller irritere seg over, men slik er det. Uten annonseinntekter måtte vi ha lagt ned. Og det vil vi jo ikke...

Ok, takk for svar!

*klikker på hver annonse jeg ser*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...