Gjest flørter med negative tanker Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Depresjonen har sneket seg etter nyåret. Stadig økende press og økende følelse av ensomhet. (Har venner som kun er kaffevenner) La meg frivillig inn på Psyk på fredagen, med formål å bli litt tat vare på. Kjenne litt omsorg. Få lov til å være den "svake". Første natta gikk fint. Var på akuttposten, hvor folka der virkelig viste at de brydde seg. :c) Kom så opp på avdelingen, og senga mi ble satt på korridoren. De første 4-5 timene, fikk eg kanskje 5 min oppmerksomhet.. Ansvarlig sykepleier virket litt "kald"/profesjonell.. Det var kjekt å være sammen med medpasientene. Spille spill og prate. Men da eg skulle sove i korridoren... Blinkende og bråkete "klokker", ørten dører som skulle låses opp og igjen. Og et personale som heller stod og koseprata i døråpningen i stedet for å lukke døra bak seg... Eg følte eg ikke hadde så mye der å gjøre. Likte ikke studenter som jobbet der i helgene... Likte ikke at eg ble lover å få tilgang på Musikkrom og PCrom, men som ikke ble holdt. Mat som skulle legges av, ble ikke lagt av.. Følte meg nesten dårligere da eg forlot avdelingen i dag, enn da eg kom inn. Må til sykehuset i morgen for å få endelig utsikrivelse, etter at eg har vurdert tilbud fra et beredskapsteam. Skeptisk til at de driver med hjemmebesøk. Redd for at de kun ser etter sykdom... Faen... Eg vet eg må fokusere på det positive. Angrer skitt på at eg kontaktet dem... Tenkte å se hva "fontene huset" er, og se om ikke de er et mer riktig sted for meg. :c) 0 Siter
Metallica Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Hvor la du deg inn? Beskrivelsen din høres veldig stavanger ut, kan da anbefale at du heller søker deg til Bryne. I min kommune kan man velge, og legen min anbefaler Bryne for der får man bedre oppfølging og avd er mindre. Har aldri vært innlagt i stavanger, men har gode erfaringer fra Bryne. 0 Siter
Gjest flørter med negative tanker Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Hvor la du deg inn? Beskrivelsen din høres veldig stavanger ut, kan da anbefale at du heller søker deg til Bryne. I min kommune kan man velge, og legen min anbefaler Bryne for der får man bedre oppfølging og avd er mindre. Har aldri vært innlagt i stavanger, men har gode erfaringer fra Bryne. Det var Stavanger, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.