Gå til innhold

Hoste og angst.

Anbefalte innlegg

Gjest sulamann
Skrevet

Jeg blir mer og mer plaga med hoste når jeg føler meg stressa og engstlig, dette har jeg no hatt i 1,5 år og det blir gradvis verre.Når jeg skal enten inn på en butikk eller kjøpesenter begynner jeg og hoste, det klør i halsen og jeg kan hoste til jeg brekker meg, dette er veldig ubehaglig på plasser med mye folk.. Hva kan jeg gjøre med dette, finnes det noen medisin som kan stoppe denne hosten, men jeg er helt sikker på at det er av stress og engstlighet jeg har denne hosten..

Skrevet

jeg har en slik runde med hoste og brekninger hver morgen.Noen ganger kaster jeg opp også.

Skrevet

jeg har en slik runde med hoste og brekninger hver morgen.Noen ganger kaster jeg opp også.

hmmmmm akkurat det samme som meg det..men finnes det noe man kan gjøre med dette, for det gir meg redusert livskvalitet og jeg unngår steder med mye folk....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...