Gå til innhold

Så er jeg her igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest ferri

12 timer ca til jeg skal være hoss legen...

fått skrevet huskeliste.. kanskje jeg får noen flere svar i morgen. Kanskje det blir en god dag.

fått ordnet alt det trivielle her, og det skal være så "perfekt" som jeg klarer og få megselv nå, untatt håret på hodet. det har blitt stygtt.. Så klarer ikke slutte tenke på det.

Det fysiske slår meg ut fort. blir aldri bra nok vist.. heh :P

Furter litt over at søstra mi ikke ville klippe meg for litt siden, det har jeg tenkt mye på og blitt paranoid til hvorfor.

Tenkte jeg skulle spørre henne bare en eneste gang til om hun kunne klippe meg litt i nakken. Men hun har ikke vært her så, sånn er det. Det er helt hockey, kommer nok til og skinne meg i morgen igjen..

Hårklipp og angst passer ikke helt sammen, frustrerende når man ikke tør gå til frisør :P

Er tørr: at man er redd, er det den beste måten og forklare angst på foresten?

Anyways..har vært flink og holdt meg våken i hele dag! (fra i forigårs, så du skjønner;)

Klart og spise litt mat idag, stooor biff!! skulle gjerne vært vegetarianer men, er på "må bli gjort" lista mi.

Så netopp The Aviator,

way of the future..

way of the future..

way of the future..

way of the future.. :)

(tvangstanker, er jo litt søtt da, på film i allefall ;)

Venter på og sovne nå. *krysse fingrene*

ur komiskt om jeg nå blir liggende våken i natt igjen.. burte sørn meg være trøtt nok når man har vært våken i 2 døgn vel..

Kan ikke røyke eller spise no mere nå før etter legetimen heller. Skal ta allslags tester vist.

Lurer på åssen jeg kommer til og reagere over at noen tar på meg... kanskje jeg freaker helt ut. Husker sist noen tok på meg for år og dag siden, fikk helt fnatt :P

a-ja... nei, jeg ga psyk.sykepleier en klem første gangen vi møttes i fjord.

Det føltes da at hun ble litt satt ut av den klemmen, spurte henne senere om det, og hun sa no sånn som at... ja husker ikke helt, men det var ikke noe hun pleide og gjøre liksom, gi klemmer til raringer som meg! ;)

Så det har blitt med den ene gangen.

Tenker at det kanskje hadde vært hyggelig og få en klem i ny-og-ne jeg, men da hadde jeg vel fått 1000 tanker rundt det også! Stol på meg til og bli forelska i stein som blir varme i hendene! :)

men likevel, kroppskontakt er no mystiskt og fjernt for meg, som jeg på dårlige dager minner megselv om (igjen og igjen) at jeg aldri kommer til og oppleve.

way of the future...

Nei, æsj.. møkkaliv, jeg er sliten..

Husker en "venn" som mista kona si for mange år siden. Sa han levde for barna sine.

Det var kanskje kjærlighet.

Kan plikt sammenlignes? Plikten til og ikke såre andre. Er det like viktig?

men blah, jeg klarer ikke ta livet av megselv uansett. Men jeg tror faktisk jeg hadde klart og betale noen for og gjøre det for meg.

Den tid den sorg, VAR i allefall mottoet mitt engang.

Likegyldighetens fremste kriger!

Men, har ikke penger, eller kjenner noen som driver med sånt så der er jeg..

PLAGER JEG DEG NHD? Jeg er paranoid!! ;)

Tenker at en dag så kommer NHD til og si til meg.. : "Nå har du kommet langt Ferri!!" *gleder meg*

fantasi verden ;)

delete delete delete the madness!

Den kuleste boka jeg har lest het "diary of a madman" forresten :)

Usammenhengende og uendelig, Så da er jeg vel en attpåklatt da Steinar!

Kan ikke røyke!!! pokker..

hvorfor er det bare 12 timer man ikke kan røyke/spise når man skal ta alle disse kolesterol testene og ting og tang.

Har det forrandret seg nå nylig? Har 24 timer fasting i hodet av ennellerannen grunn når man skal ta tester hoss legen. Men de sa bare 12, så..

nei..sorry, sorry.. Kanskje jeg blir frisk i morra!!! eller er det alle dere som er syke.. *tar på seg legefrakken* Legen er her, dere må bare finne meg først!! :)

oops.. nei, sorry ;)

Håper jeg ikke våkner opp i morra, men det er idag... og idag er jeg jo nuts av søvnmangel.. right? :)

jeg burte ikke sende dette, men jeg kan synge alene på karl johan så whatever!! *må bare finne den styrken igjen* :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269926-s%C3%A5-er-jeg-her-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...