Gjest Rrose Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Jeg vet jeg skriver for å finne trygghet for denne legetimen. Det r leenge til for jeg bad om en dobbelttime. Jeg har en mistanke om en ADD. Jeg vet at det kanskje bare er tull. men jeg klarer ikke fri meg fra at det kanskje stemmer. Jeg har en voksenhistorie som er ganske voldsom med vold og psykisk trakasering over mange år. Jeg har en rettsak med nylig avsagt dom og hvor jeg vant. Likevel stopper ikke min eks å plage meg og barna. Det er mye arbeid rundt dette å besøke politi, barnevern, lærere, nå lege og selvfølgelig min advokat. Jeg må ordne opp på alle fronter hele tiden. Min yngste sønn skal utredes for ADHD. De andre barna sliter også og jeg leter etter ett godt tilbud til dem også. Så det er jo ikke så rart om jeg blir trett og at jeg blir fjern og mangler konsentrasjon og glemmer og føler meg urolig heller. Men jeg tenker på megselv som barn. Jeg var UMULIG å oppdra ifølge min mor, distre litt inne i meg selv. Jeg hadde en slags sprik i utviklingen. På en måte umoden(sosialt) på en annen måte mer moden sånn intellektuelt sett enn mine jevnaldrene...Sosial angst..etc..dette var jo der før også... Kanskje jeg bare skal be om en utredning? Kan jeg det? Eller skal man bare se det an og nøste etterhvert? Jeg vet jeg spør fordi jeg gruer meg til å gå dit og er redd for å bli mistolket... Utad virker jeg jo sterk og klar...kanskje jeg ikke vil bli tatt på alvor. hilsen en litt usikker dame.-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.