Gjest pigini Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Kan disse taes samtidig. Har det så ille. Venninna mi kom på besøk og sier jeg må ta to glass congnac og at dette fungerer mye bedre enn all verdens medisiner. Men jeg har tatt ganske mye truxal. Men er ikke trett, er bare psyk. Kan det skade med et glass eller to? Sikkert idiotisk av meg og stille dette spørsmålet, men er jo en meget stor idiot akkurat nå, så da så... 0 Siter
Gjest Majja Kr. Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 ikke ta alkohol, blir dobbelt så ille dagen/e etter dessverre jeg drakk fredagen og lørdag, lyst å dø nå pga smertene 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Truxal og alkohol skal ikke brukes samtidig.... 0 Siter
Gjest pigini Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Truxal og alkohol skal ikke brukes samtidig.... Jeg drakk litt igår kveld, men det gikk nå bra ser det ut som. Men dumt likevel, skal finne andre løsninger på problemene mine ja. Takk for at du svarte 0 Siter
Gjest pigini Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 ikke ta alkohol, blir dobbelt så ille dagen/e etter dessverre jeg drakk fredagen og lørdag, lyst å dø nå pga smertene Ja, kjenner til dette. Jeg også var så dum at jeg drakk sammen med noen venner på fredag og lørdagen var ikke bra. Men ser ut som det går bra idag, tok ikke så mye igår da. På fredag var jeg full 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.