Gjest Jente31 Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Har du opplevd at selvtilliten er blitt bedre med hjelp? Jeg spør, for da har jeg noe å se frem til.. altså en bedre fremtid. Det vil også hjelpe meg å vite dette nå som jeg er midt oppi et samlivsbrudd. Jeg skal i terapi. Og jeg mener selv att dårlig selvtillit er mitt største problem. Jeg er motivert for endring, og er innstilt på at jeg kansje må gjennom ubehagelige ting, for å oppnå det. Takker for evt svar/erfaringer :-) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har gode erfaringer med tft.Tankefelt terapi! Og det er bedring raskt. 0 Siter
santander Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har gode erfaringer med tft.Tankefelt terapi! Og det er bedring raskt. Hm, hva i all verden er det? Link? 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Hm, hva i all verden er det? Link? http://www.otft.no/ 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har gode erfaringer med tft.Tankefelt terapi! Og det er bedring raskt. Takker;) 0 Siter
duffen Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 http://www.otft.no/ Jeg går i teapi.Primært ikke for dårligselvtillitt;men fant etterhvert ut at det stod dårlig til også på den fronten. I terapi kommer d borti mye rart ang. deg selv. Min vondeste opplevelse er selv erkjennelse om at "noe er galt".Å se/kjenne etter hva det gjør med deg,er et sandt helete.Forhåpentligvis kommer man styrket ut av det;og med en ny og bedre selverkjennelse,som også vil sryrkeselvbilde.(..er hva jeg håper..) Lykke til!! 0 Siter
Gjest baremei (Den virkelige) Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har gode erfaringer med tft.Tankefelt terapi! Og det er bedring raskt. Fytti! Du har tatt mitt nick!!!! ( 0 Siter
Gjest baremei(den uekte) Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Fytti! Du har tatt mitt nick!!!! ( Tatt? Det var da ledig, men jeg er et snilt menneske, så da lar jeg være å bruke det etter denne tråden. *Fornøyd igjen da?* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.