Gå til innhold

Dagen derpå depresjon

Anbefalte innlegg

Gjest Mecha

Lurer på om det er normalt å føle seg veldig langt ned psykisk dagen derpå når man kommer litt opp i årene 30+ ?

Kan ikke helt huske når dette begynte men det var ikke sånn når jeg var 25. Er ikke deprimert ellers men vet godt hvordan det føles da jeg har vært det før over tid.

Det skal heller ingenting til før jeg får panikkanfall dagen derpå, ett trekk av en sigarett eller en kopp kaffe og jeg er i panikkland.

Enkel løsning er å slutte å drikke men må jo drikke innimellom ;)

Litt nysgjerrig på disse tingene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269957-dagen-derp%C3%A5-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En nedstemthet som varer en hel dag, kan ikke kalles depresjon da. :-)

Men hvordan man reagerer på alkohol varierer jo med hva slags sinnstemning man er i, livssituasjon og andre ytre faktorer så syns ikke det er så merkelig at du opplever det annerledes nå enn for noen år siden.

Pleier å få hjertebank og noen ganger en ekkel følelse av å ha drukket selv. kan kanskje minne om en dag med depresjon, ja. Den klumpen i magen/halsen er ikke god.

hidi, the scorpion

likestiller du "fyllenerver/fylle angst" og følelse av å være deprimert?

Har du vært deprimert før? Gått til psykolog og brukt medisiner?

Jeg klarer å skille de to ganske enkelt! :D

Sorry! Var bare noe jeg tenkte på...Ikke stygt ment.

Gjest Mecha

Sorry! Var bare noe jeg tenkte på...Ikke stygt ment.

Ikke noe å si sorry for det, bare ville forklare det er en "viss" forskjell. Jeg vet hva fyllenerver er for noe, har hatt endel av de oppigjennom. Dette er annerledes.

Når jeg våkner i morgen er jeg back in business, forhåpentligvis ;)

Annonse

hidi, the scorpion

Ikke noe å si sorry for det, bare ville forklare det er en "viss" forskjell. Jeg vet hva fyllenerver er for noe, har hatt endel av de oppigjennom. Dette er annerledes.

Når jeg våkner i morgen er jeg back in business, forhåpentligvis ;)

Godt det da! Alt man ikke vet, sier jeg!

*lol*

Er overhodet ikke spydig. Hvorfor skulle jeg være det?

Bare en måte å si at man stadig lærer noe nytt!

Er enig med AnnaSara. Valget om å nyte alkohol er ditt;ergo er det nesten(sikkert) også ditt valg at du blir "dårlig" dagen derpå. Dvs man MÅ ikke drikke;det er noe du velger helt frivillig. Tenk også over hvilke virkning/bivirkning alkohol/piller har på deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...