Gå til innhold

søsken, 8 år

Anbefalte innlegg

Gjest Majja Kr.

når et søsken er 8 år gammel, er hun så ung fortsatt at hun ikke ville få det vondt, med varige problemer osv, om et eldre søsken tar livet sitt? Bare en mye eldre søster som hun kun møter et par ganger i året, men sier likevel dessverre at hun "er kjempeglad i meg og syns det er så koselig når jeg er på besøk:-)" osv.

Eneste person jeg ser som ville fått det vondt om jeg hadde tatt kvelden, med unntak pappa kanskje. Jeg holder ikke ut smertene og det å ta kvelden er eneste løsning.

Er søstra mi såpass ung at det vil gå bra med henne? Vil jo ikke skade henne eller gjøre så hun får vondt. Faen og.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269965-s%C3%B8sken-8-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ferri

DE har ment problemene mine startet når jeg var 5-6. (Familie medlem ble syk)

Men det er vel umulig og måle dette..vet ikke.

Synes du det er ille for tiden du også,ja? Gi det et par dager i allefall, se hvordan det går. Ta og si ifra til behandler/støttekontakt/Noooen, kanskje de drar deg med ut på kafee eller noe sånt! :)

Gjest Majja Kr.

DE har ment problemene mine startet når jeg var 5-6. (Familie medlem ble syk)

Men det er vel umulig og måle dette..vet ikke.

Synes du det er ille for tiden du også,ja? Gi det et par dager i allefall, se hvordan det går. Ta og si ifra til behandler/støttekontakt/Noooen, kanskje de drar deg med ut på kafee eller noe sånt! :)

se det an i et par dager, tja, sett det an i årevis, så lite vits.

drar på kafe hele tiden jeg. Masse sammen med venner.

kanskje en kan få sterke smertestillende

en flaske flytende nozinan og sobril.

Gjest ferri

hehe, nei, skal ikke være lett sier dem..!! hvem enn de er så er de teite ;p

Hakke peil på medisiner.. !!! Men de burte jo være litt forsiktig med og kaste store mengder etter folk synes jeg! :)

Men skjønner at du har det vondt... Er vel ingenting noen kan si for og gjøre dagen bedre når du er i det lunet heller.

Lei av og leve sjøl for tiden jeg så.. vetje.. pleier gå litt over her. Noen dager (jeg burte si timer) er verre en andre. Nytter ikke prate det "de" mener er "fornuft" når jeg er "sånn" heller.. :P

hidi, the scorpion

Du må ikke finne på noe slikt! Min datter hadde fått knekk for livet om storebroren hennes skulle funnet på noe så forferdelig...

Annonse

Din søster ville blitt helt knust....

Du er hennes forbilde:)

Å føle at man ikke holder ut mer er fryktelig(føler det ikke er noen annen utvei)

Du føler at ingen bryr seg om du tar livet ditt(det er klart folk bryr seg)

Du er deprimert å da er det ikke lett å legge merke til de man har rundt seg.

Det er ikke bare seg selv man utsletter,alle de som kjenner deg og er glad i deg vil også kjenne din smerte(de vil leve resten av livet med stor skyld følelse)

jeg har hatt samme følelser som deg i over femten år(har en rekke misslykkede forsøk bak meg) Men jeg er glad jeg lever...jeg lever for jeg betyr noe for noen:)

Når du har det som værst å suget etter å skade seg er der,så ta frem penn og papir.

Skriv ned tankene dine,da er det lettere å komme tilbake til seg selv.

Håper du en dag kan se at du fortjener å leve og at du betyr noe for mange mennesker rundt deg..

gi deg selv en sjangs maija

Gjest bipolarII jeg...visst

Hun er helt klart sårbar for dette. Om du tar livet ditt, vil dette forfølge henne resten av livet! Så fortsett å leve, kjære du. Søk hjelp hos fastlegen din og kom under "vingene" av en behandler som kan være "krykkene" dine ei tid frem til du ser mer lyspunkt i tilværelsen. Du er klart dypt deprimert med selvmordstanker. Klarer du ikke slutte med selvmordstankene dine og tenker på din egen begravelse, planlegger hvordan du kan utføre selvmord etc, må du si dette sporenstreks til legen din (ev. behandler om du har dette). De vil da hjelpe deg med en innleggelse, det oppfyller du kravet om nå når det er fare for liv og helse.

Annonse

Gjest Rommeme

Du har kefévenner og en familie som er glad i deg. Men likevel vil du ta selvmord. Mer enn jeg har...Jeg forstår ikke dette.

Gjest Majja Kr.

Du har kefévenner og en familie som er glad i deg. Men likevel vil du ta selvmord. Mer enn jeg har...Jeg forstår ikke dette.

jeg har en sykdom som heter bipolare lidelse som har svært høy selvmordsrisiko da det er umulig å leve med smertene, har ikke noe med familien og vennene å gjøre nei!!!

Gjest Majja Kr.

Hvis dette er trolling, er det veldig dårlig gjort!

Hvilken grunn har du til å ta livet ditt? Ingen! Du sier du har en søster og en far som er glad i deg. Hva er det som er galt egentlig?

hvorfor i svarte HELVETE skulle dette være trolling????????? se hvilken forum du er på da for faen.

Hva vet du om hvilken grunn jeg har til å ta selvmord, herregud, en svært høy prosentandel av personer med min lidelse tar selvmord. Det er helt forferdelig, men hva kan en gjøre når smertene kommer tilbake? Og ikke bare er til å holde ut! Om du ikke vet noen ting om depresjoner og bipolare lidelser og hvilke smerter og selvmordstanker det gir så har du ingenting å gjøre her.....dritt.

jeg kan ikke så mye mer for om jeg dør av bipolar lidelse enn om jeg ville dødd av kreft, sikkert en meget provoserende påstand, men en viss sannhet i den. For ting kommer an på om medisinene virker.

Gjest Majja Kr.

Men er det fysiske smerter eller?

ja det føles nesten sånn, evt er psykiske smerter mye verre enn fysiske også

like intense.

men jeg gir faen. jeg drar til Mauritius alene og soler meg skal vekk herifra og det vil kanskje hjelpe på å ta mere medisin og så reise litt vekk.

ja det føles nesten sånn, evt er psykiske smerter mye verre enn fysiske også

like intense.

men jeg gir faen. jeg drar til Mauritius alene og soler meg skal vekk herifra og det vil kanskje hjelpe på å ta mere medisin og så reise litt vekk.

God tur til Mauritius. Det er et fint land.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...