Gå til innhold

søsken, 8 år

Anbefalte innlegg

Gjest pigini

ja det føles nesten sånn, evt er psykiske smerter mye verre enn fysiske også

like intense.

men jeg gir faen. jeg drar til Mauritius alene og soler meg skal vekk herifra og det vil kanskje hjelpe på å ta mere medisin og så reise litt vekk.

Hei, vil bare si at jeg kjenner veldig godt til denne smerten som jo er veldig fysisk vond også. Så vet hvordan du har det ja. Det eneste som hjelper imot dette er medisiner, har jeg erfart.

Så snakk med en lege el. Jeg har vært så dum at jeg tenkte og slutte med lamictal. Så jeg har det vel sånn ca som du nå. Tar truxal, men den virker ikke så godt. Kanskje må du øke opp lamictalen for å bli fri denne intense smerten?

Jeg har ihvertfall lært at man må gjøre noe aktivt selv for at ting skal bli bedre. Når selvmordstankene kommer og man er veldig psyk er det ikke alltid lett å se hva man kan gjøre. Mister troen på at noe kan bli bedre. Og så blir man lei, de fleste bipolare har vel strevd endel gjennom livet og da er det lett å gi opp når det butter imot. Lett og tenke at nå orker jeg ikke mere.

Men tenk på de rundt deg, du må leve pga dem som er gla i deg. Og når du får mere medisiner, så vil du også etterhvert kunne nyte livet selv. Jeg har nesten greid å ta selvmord, det er noe jeg angrer bittert på idag. Det satte en sånn "støkk" i meg at jeg tror jeg aldri vil forsøke igjen Selvmordstankene og planene er der hele tiden hos meg også, men jeg har lært meg å oppsøke hjelp før jeg gjør noe så dumt engang til.

Håper du søker hjelp du også, det koster ingenting å ta en telefon og spørre, forklare hvordan du har det.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...