Gå til innhold

Selvtillit

Anbefalte innlegg

Gjest mumriksnus

Hei

Jeg liker ikke å snakke i forsamlinger, og er i det store og hele ikke en som prater så veldig mye. Åpner meg mest under fire øyne. Jeg vil tro det er slik jeg er, litt innadvendt. Ikke det at jeg ikke kan være sosial, det kan jeg!

Men skyldes innadvendthet dårlig selvtillit? Jeg har alltid gjort det bra på skolen og har gode venner og bra helse. Har en god indre dialog med meg selv, positivt sinn osv. Har gjort det brukbart i sport, har gode allmennkunnskaper og lykkes i det meste jeg prøver på. Men jeg hater å snakke i forsamlinger, presentasjoner osv. Er også relativt dårlig til å utlevere meg selv ovenfor nye mennesker. Jeg er nok litt vanskelig å bli kjent med i starten. Jeg tror jeg lett kan oppfattes som en einstøing i blant. Spesielt jenter er jeg sjenert ovenfor. Tror selv jeg har et utseende godt over gjennomsnittet, men kjæreste har jeg aldri hatt (er nå 24).

Hva kan dette skyldes? Bør jeg forandre personlighet eller noe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269973-selvtillit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...