Gjest Majja Kr. Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 1. Hvor vanlig er det å bli deprimert etter å ha glemt Lamictal etter bare ett døgn? 2. Kan det hjelpe mot depresjon å reise en tur til Mauritius og sole seg? Tror jeg får etterbetalt 20.000 snart. Eller er det bipolare lidelser på Mauritius også? Jeg kan bare ikke huske å ha vært deprimert sommerstid noen sinne. Og Mauritius hørtes ut som er langt nok unna til at en kan flykte fra depresjonssmertene. 3. Kan en ta en tabl. ekstra daglig av Lithionit og Lamictal når man fra før tar to store Lithionit om dagen og 400 mg Lamictal? Eller må en ta blodprøve først. 0 Siter
Gjest Rrose Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg kan bare svare på en ting, og det er at sola virkelig hjelper! 0 Siter
Gjest bipolarII jeg....visst Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 2. Kan det hjelpe mot depresjon å reise en tur til Mauritius og sole seg? Tror jeg får etterbetalt 20.000 snart. Eller er det bipolare lidelser på Mauritius også? Jeg kan bare ikke huske å ha vært deprimert sommerstid noen sinne. Og Mauritius hørtes ut som er langt nok unna til at en kan flykte fra depresjonssmertene. Ja, det kan sikkert hjelpe på. Ved reiser kan man få en pause der man kan få ladet opp litt krefter og få slappet av. Så om du har anledning til en slik reise, gjør det nok godt med varme, sollys og trivelige opplevelser. 3. Kan en ta en tabl. ekstra daglig av Lithionit og Lamictal når man fra før tar to store Lithionit om dagen og 400 mg Lamictal? Eller må en ta blodprøve først. Det der tror jeg absolutt ikke du kan. Er jo ikke meningen at du skal bli totalt overmedisinert heller. Du må rådføre deg med en med kompetanse på medikamenter (lege/psykiater, _ikke_ psykolog!).Dessuten kommer du ikke utenom blodprøvetaking. Spm. 1 har jeg ikke kompetanse til å svare på. 0 Siter
Gjest det smale vindu Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Blodprøve først. Særlig når det gjelder lithium. Den er ganske giftig i for store doser. Hva som er for stor dose, er individuelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.