Gå til innhold

3 spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest Majja Kr.

1. Hvor vanlig er det å bli deprimert etter å ha glemt Lamictal etter bare ett døgn?

2. Kan det hjelpe mot depresjon å reise en tur til Mauritius og sole seg? Tror jeg får etterbetalt 20.000 snart.

Eller er det bipolare lidelser på Mauritius også?

Jeg kan bare ikke huske å ha vært deprimert sommerstid noen sinne. Og Mauritius hørtes ut som er langt nok unna til at en kan flykte fra depresjonssmertene.

3. Kan en ta en tabl. ekstra daglig av Lithionit og Lamictal når man fra før tar to store Lithionit om dagen og 400 mg Lamictal? Eller må en ta blodprøve først.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269978-3-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bipolarII jeg....visst

2. Kan det hjelpe mot depresjon å reise en tur til Mauritius og sole seg? Tror jeg får etterbetalt 20.000 snart. Eller er det bipolare lidelser på Mauritius også? Jeg kan bare ikke huske å ha vært deprimert sommerstid noen sinne. Og Mauritius hørtes ut som er langt nok unna til at en kan flykte fra depresjonssmertene.

Ja, det kan sikkert hjelpe på. Ved reiser kan man få en pause der man kan få ladet opp litt krefter og få slappet av. Så om du har anledning til en slik reise, gjør det nok godt med varme, sollys og trivelige opplevelser. :)

3. Kan en ta en tabl. ekstra daglig av Lithionit og Lamictal når man fra før tar to store Lithionit om dagen og 400 mg Lamictal? Eller må en ta blodprøve først.

Det der tror jeg absolutt ikke du kan. Er jo ikke meningen at du skal bli totalt overmedisinert heller. Du må rådføre deg med en med kompetanse på medikamenter (lege/psykiater, _ikke_ psykolog!).Dessuten kommer du ikke utenom blodprøvetaking.

Spm. 1 har jeg ikke kompetanse til å svare på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269978-3-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/#findComment-2187650
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...