Gå til innhold

Har du behandlet noen som isolerte seg NHD?

Anbefalte innlegg

Gjest ferri

Over så lang tid som meg, eller lenger? 10+år?

Hvilke problemer hadde de?

Hvilke tilbud fikk de?

Går det bra med dem idag?

Føles ut som på meg at jeg syter mye her inne, beklager det.. Det gjør godt og bare få skrevet ned ting, også at jeg kan dele surret mitt. Overdramatiserer jeg, er ikke ting så forvirrende som jeg gjør det til?

Fortsetter under...

Gjest bipolarII jeg...visst

Må bare spørre: har du ikke/nesten ikke hatt kontakt med folk på 10 år? Har du hatt alvorlig ubehandlet depresjon? Eller har du sosial angst? Hvor lite kontakt har du med andre? Har du noen venner? Hva med familie?

Gjest ferri

Må bare spørre: har du ikke/nesten ikke hatt kontakt med folk på 10 år? Har du hatt alvorlig ubehandlet depresjon? Eller har du sosial angst? Hvor lite kontakt har du med andre? Har du noen venner? Hva med familie?

prøve svare deg kort ;)

Trukket meg tilbake i perioder hele livet. (ser jeg nå)

Seriøs skolevegring startet når jeg var rundt 11år.

Ble sendt rundt på instutisjoner i noen år. Kom tilbake til skolen når jeg var rundt 15.

Depresjoner og post traumatisk stress var det de mente da. I allefall det jeg ble fortalt.

Gikk bra en stund, mange venner og kom meg på skolen. Men så begynte jeg og "skulke" skolen igjen.

Trakk meg gradvis mere og mere tilbake.

Startet så vidt på vidregående, men det ble ekstremt kortvarig.

Hadde mistet så og si alle vennene mine da, eller.. jeg gikk ikke ut lenger i det heletatt.

Gikk inn i forsvaret noen år senere, men det gikk ikke så bra det heller.

Nå husker jeg før at jeg har hatt angst symptomer fra jeg var veldig liten, men det var først i forsvaret det viste seg for alvor, og har ikke forsvunnet enda :P

Kom hjem og har så vidt ikke vært ute av huset nei. Smyget meg ut om natten for og kjøpe røyk, det har vært det.

Så 9år da ca, siden jeg droppa ut av vidregående og "ga opp".

Har bodd hjemme hoss foreldrene mine. Men har aldri hatt no forhold til dem liksom, prater ikke sammen. Iblandt så kan jeg undres på om grunnen til at de ikke har gjort noe for og skaffe meg hjelp er at jeg er her og hjelper dem med rydding,vasking og alt mulig annet.. men kan nesten ikke tro det kan være sant.

Nei, har ikke hatt kontakt med noen andre på denne tiden. Men i fjor så fikk jeg kontakt med psyk.sykepleier da!! :)

*jobba på* :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...