Georgius Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg er en gutt som ønsker å få bygge opp selvtilitt og bli sterkere Psykisk. å så lurte jeg på om det finnes noen leirer man kan reise på? noe annet enn det vanlige psykologtimer! 0 Siter
Iliana78 Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Har du prøvd psykodrama før? Jeg har vært hos Jana Segula i Oslo,og vet at hun ihvertfall før holdt noen sommergrupper. Det er veldig bra,og "konfronterende" vil jeg si. Det er som et rollespill,hvor du velger hvem som skal spille de andre rollene i ditt psykodrama av de andre i gruppen. Bar å gå søke på psykodrama eller navnet på hun jeg har vært hos:) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Man har jo alltids selutviklingskurs da 0 Siter
Gjest Rrose Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg vil anbefale deg nevropsykolog Kjell Standals kurs i Bergen. Jeg har vært på to selv. Lærte mer om meg selv på de to kursene enn år i samtaleterapi. Du finner han på www.psykologibanken.com 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.