Gå til innhold

takk

Gjest anonym og stresset

Anbefalte innlegg

Gjest anonym og stresset

takk alle sammen for råd. jeg vet ikke helt hva jeg gjør, jeg er fremdeles usikker. Det er ikke lett det der, jeg har en følelse av at det forferdelie vil skje.

Jeg skal møte opp på jernbanen klokken 1600, da får vi se hva som skjer.

Jeg håper nesten at ikke hun er der, men det er ikke lett å vite hva man gjør. Skulle jeg visste hva man kan gjøre.

Har ringt b.v men det var ikke noe der å gjøre, fikk beskjed om å ringe fastlegen, har gjort det, men det var det ikke noen, pga kurs.

Må bare forsøke å ringe 112, å levee mld til dem.

Takk uansett

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270044-takk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tjariaka

ring 112 eller 110 (husker ikke helt rett nr)

Det gjorde folk da en eldre mann klatret over en bro for å hoppe, og da kom både politi, brannvesen og legevakt...

Eneste bekymring er om de ikke rekker komme i tide en person løper foran toget...:(

Så kanskje det kan hjelpe ringe på forhånd, håper inderlig det.

Om hun IKKE dukker opp, men det er laget "dette styret", så fortjener hun det, og da kan se alvorligheten i hva hun sier og hva det fører til sånn sett...

OM det blir så hun løper foran toget så vet du at du har gjort det du kan, og at det IKKE er din skyld i det hele tatt, men at det er hennes eget valg, og sånn sett er fælt av henne å risikere gi personer dårlig samvittighet resten av livet... Mener ikke hun er en ond person for det, er psyken som leder henne til det og hun er i en uutholdelig situasjon. Men det er ikke din feil om hva det ender med, men eneste løsning er om du ikke får tak i henne å ringe 112 (?) da har du gjort det du kan!

Evt går det an å få tatt med sterke kamerater som kan møte opp på togstasjonen og dra henne unna og tvinge henne fra det?

Håper inderlig det ender bra til slutt.

Et lite håp iallfall må være at en liten del av henne har et håp om å bli stoppet og få hjelp...

vennlig hilsen meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270044-takk/#findComment-2187678
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...