Gå til innhold

*skriket*

bortevekk1365380398

Anbefalte innlegg

bortevekk1365380398

Skriket ingen hørte. det var ingen der som kunne hjelpe meg, og nå er det forsent. Skaden har skjedd, og er ikke istand til å bli rettet opp. Hvor lenge kan et menneske være tvangsinnlagt? Har de rett til det? Hvordan kan psykiateren sitte å si jeg er psykotisk og gi meg medisiner jeg ikke trenger. F*** irriterer meg. Snakket med en psykolog i dag, og det var visst LEEENGE til jeg skulle skrives ut. Nei, tenkte en del av meg, en annen del, den såkalte smarte delen av meg tenkte; ok. Men det er ikke ok, jeg har en kamerat, han lovet meg at vi skal ta oss en fest på min første permisjon.. Ja ja.. Når det skjer vet jeg ikke, og som psyk sa, jeg kan ikke flytte hjem eller har perm før mamma mener jeg er klar for det. Hvorfor må alle andre enn meg selv være klar for det??? Og hvorfor må de absolutt anbefale meg om å flytte hjem? jeg er jo 23 år. Ja, jeg er selvdestruktiv, noen ganger grensen til suicidal. men jeg ville ikke dødd i leiligheten til mamma. Åh, er så frustrert. Så må jeg vente fire dager til jeg får snakka med den psyk igjen. Det er lenge det når man har mange spm i hodet sitt..

Hjelp, en eller annen....

Eller har skriket stilnet helt..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270077-skriket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...