Thomine Skrevet 10. mai 2001 Del Skrevet 10. mai 2001 Jeg er for tiden 50 % sykemeldt pga. utbrendthet, legen mener jeg ikke har noen depresjon, men at jeg rett og slett har møtt veggen, og at dette kan gi utslag som ligner på depresjon, når jeg leser disse spm. på denne MADRS teste, så får jeg 19 poeng, når jeg var hos legen svarte jeg på noe tilsvarende, men i flg. han så skåret jeg veldig lavt på dette med depresjon, men hvis dette var den samme testen så tror jeg ikke jeg kan ha svart riktig når jeg var hos min lege. er 19 poeng å regne som å ha en slags depresjon? jeg har prøvd å svar så erlig som mulig på denne testen, tok den to ganger, den ene gangen fikk jeg 19, og 20 poeng. er dette i så fall høyt? Taknemlig for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. mai 2001 Del Skrevet 11. mai 2001 Du ligger i grenselandet mellom mild og moderat depresjon. Etter min mening burde du behandles for depresjonen din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.