ShitDiddelyDo Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Det skal du ha! :-D Skulle ønsket jeg kunne skryte av det samme... Nå er det jo en del annet å heve hodet over for mitt vedkommende da, trøster meg med det. Tross alt. Jeg fant ut at jeg ikke er noe god til å dra med ned på treninga, men at jeg må ta i et tak. Og det å dra på seg superundertøy, treningsbukse, genser og høretelefoner, krever ikke annet en litt disiplin. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Joda, har tenkt en del på det. Jeg vet hva jeg har, og er ikke slem med ham på noen måte. Men jeg har vært mye syk, og det har vært tårer og fortvilelse på høyt nivå, noe som selvsagt har preget oss begge. Men han har aldri klaget, aldri klandret, bare støttet. Og det er _det_ jeg setter så umåtelig stor pris på. Men tusen takk for godt råd. Lover å ta det med meg. :-) Jeg kjenner litt til det med sykdom, så jeg skjønner hva du mener. 0 Siter
keinstein Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Fidel Castro Han og Che skrøt i sin glanstid at de skulle drepe og drepe og drepe til alle var frie. Fremdeles sitter 6000 politiske fanger i fengsel der. 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Fidel Castro Det er så rart å se gamle svart-hvit-innslag på TV om Kennedy og Cuba-krisen og slikt, og så var jaggu med Fidel med dengangen også! 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg vil hylle alle snille og gode mennesker på jorden. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Da vil jeg hylle min søster. Som alltid er der, om jeg trenger en å prate med, eller en til å hjelpe meg. 0 Siter
double Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Han og Che skrøt i sin glanstid at de skulle drepe og drepe og drepe til alle var frie. Fremdeles sitter 6000 politiske fanger i fengsel der. Jøss.. noen har lest hva jeg skrev. Ikke dårlig.. 0 Siter
double Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Det er så rart å se gamle svart-hvit-innslag på TV om Kennedy og Cuba-krisen og slikt, og så var jaggu med Fidel med dengangen også! Ja, han har vart en stund Hylle han vil jeg vel egentlig ikke, men jeg skulle gjerne hatt snakketøyet hans 0 Siter
Lurveline Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Solen! Fordi at den nå er på tur høyere opp på himmelen, slik at det snart blir sommer. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg vil hylle meg selv, for den joggeturen jeg nettopp har tatt - den første siden i fjor vår, og i en periode hvor trening har stått særdeles lavt i kurs i lang tid. Nå skal det bli andre boller! Da er vi to! *high five* :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jøss.. noen har lest hva jeg skrev. Ikke dårlig.. De hadde vel drept til alle var døde, og de døde er frie. Når halve folket re i fengsel eller drept, så har resten det veldig bra. Egetlig ikke. 0 Siter
Peachy Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Manusforfatteren av House? hehe Åh ja! Da vil jeg hylle Hugh Laurie jeg da. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Da vil jeg hylle min søster. Som alltid er der, om jeg trenger en å prate med, eller en til å hjelpe meg. :-) Dere er heldige. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Kjæresten min, fordi han har den vidunderlige egenskapen å innrømme feil og å be om unnskyldning, og ikke minst for hans enorme tålmodighet og forståelse med en jente som ikke er skrudd helt riktig sammen noen steder. Skulle ønske jeg kunne si det samme! I dag er jeg derimot så skuffet og forbanna på min, blir sjalu av å lese sånt... :-/ Men for alle del, det er fint at du har det bra. ;-) 0 Siter
Gjest livets skuffelser Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Min oldemor,verdens snilleste dame,som livet desverre ga langt flere skuffelser og slag enn gleder. Mistet to småbarn,måtte sende fra seg en syk sønn og så han aldri mer igjen før han døde,mistet mannen,ble lobotomert,mobbet av lokalmiljøet og senil i tidlig alder. Allikevel klar i troen på gud og alltid med et smil... 0 Siter
cathlin Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Solen! Fordi at den nå er på tur høyere opp på himmelen, slik at det snart blir sommer. Støttes. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Da er vi to! *high five* :-) Vurderer å ta en aldri så liten joggetur i kveld også, selv om jeg må sies å være noe støl. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.