Gjest togli Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Nå har jeg dine "Svar-til-meg" atter engang :-( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har også mine... Og jeg har fortsatt dine...Begynte en stund å tro at man "byttet" svar-til-meg-liste, men ser nå at det ikke stemmer.... 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Og jeg har fortsatt dine...Begynte en stund å tro at man "byttet" svar-til-meg-liste, men ser nå at det ikke stemmer.... Jaja,jeg har ingenting å skjule for deg så;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Har du sviktet tula? Jeg trodde det var hennes svar du brukte å få. 0 Siter
tula Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Har du sviktet tula? Jeg trodde det var hennes svar du brukte å få. Ja, må si jeg føler meg sviktet for tiden. Har ikke fått noen andres svar-til-meg på flere uker:( Og nå får ikke togli mine lenger heller. *sukk* 0 Siter
tula Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Får du noensinne mine svar for tiden? Har ikke fått dine på flere uker! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ja, må si jeg føler meg sviktet for tiden. Har ikke fått noen andres svar-til-meg på flere uker:( Og nå får ikke togli mine lenger heller. *sukk* Du er nok ikke interesant nok lenger ;-) 0 Siter
tula Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Du er nok ikke interesant nok lenger ;-) Får vel slå til med noen skikkelig trolle-innlegg under anonyme nick;) Da blir det vel andre boller tenker jeg;) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jaja,jeg har ingenting å skjule for deg så;o) Har ikke funnet noe spennende, nei *sukk* ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Får du noensinne mine svar for tiden? Har ikke fått dine på flere uker! Ditto :-) Begynte et øyeblikk å lure på om alt hadde retta seg, men dengang ei ;-) Jeg har ikke fått dine svar siden sist vi mailet, så det begynner å komme seg! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Har du sviktet tula? Jeg trodde det var hennes svar du brukte å få. *buhuhuuu* Det vakke meningen altså.. Får bare håpe tula ikke er sur på meg *snufs* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 *buhuhuuu* Det vakke meningen altså.. Får bare håpe tula ikke er sur på meg *snufs* Vi får håpe at tula er av det tilgivende slaget ;-) *Tørke tårene til togli* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Vi får håpe at tula er av det tilgivende slaget ;-) *Tørke tårene til togli* Føler meg litt bedre nå.*tørker tårene* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Får vel slå til med noen skikkelig trolle-innlegg under anonyme nick;) Da blir det vel andre boller tenker jeg;) Iiiiik! Men husk å signere med "Anonyme trolletula", så jeg også skjønner hvem jeg har med å gjøre. (Jeg har jo enda ikke blitt beæret med dine "svar til meg") 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.