DarkPink Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Av ren nysgjerrighet, hvor mange av dere stemmer dette på? http://www.babyverden.no/templates/Article____425.aspx 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Ca 50% ;-) Hehe =) Den eneste jeg kunne gå ut ifra var min mor, og der var det bom på alle tre! Tenk så artig om det var noe i det da.. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Sånt er selvsagt bare sludder og pølsevev, men grei underholdning. Ifølge kartet skulle guttungen vært jente. 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 hos meg var det bom, gitt! ;-) Kanskje fordi befruktning og bursdag var i smame måned? ;-) Tar jeg alderen som jeg _forlot_ så blir svaret korrekt. Jeg testet også min mor, og der var det tre riktige av tre mulige! 0 Siter
keinstein Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Det har vært laget mange slike metoder, men ingen av de uvitenakpelige metodene stemmer når de brukes under kontrollerte forhold. Kun de vitenskapelige virker. Ultralyd f eks. 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Det har vært laget mange slike metoder, men ingen av de uvitenakpelige metodene stemmer når de brukes under kontrollerte forhold. Kun de vitenskapelige virker. Ultralyd f eks. Jeg var strengt tatt ikke ute etter å finne ut om dette var vitenskapelig signifikant da... =) 0 Siter
keinstein Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg var strengt tatt ikke ute etter å finne ut om dette var vitenskapelig signifikant da... =) Selskapslek? 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Stemmer ikke med mine. Jeg har ikke født de selv, men vet hvor gamle mødrene var. 0 Siter
2469 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Stemmer på meg, selv om jeg ikke tror på sånt.... 0 Siter
Heffalump Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Det stemte på begge mine!!! Og hvis det stemmer for meg denne gangen også, så er det lille frøet i magen min ei jente ) Men det gjenstår jo ennå å se da.... Hilsen 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 hos meg var det bom, gitt! ;-) Kanskje fordi befruktning og bursdag var i smame måned? ;-) Tar jeg alderen som jeg _forlot_ så blir svaret korrekt. Jeg testet også min mor, og der var det tre riktige av tre mulige! Nå måtte jeg sjekke for min mor også, og det stemte faktisk både på meg og brodern. 0 Siter
DarkPink Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Det stemte på begge mine!!! Og hvis det stemmer for meg denne gangen også, så er det lille frøet i magen min ei jente ) Men det gjenstår jo ennå å se da.... Hilsen Det må du si fra om =) Hvor langt er du på vei? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Stemmer ikke med mine. Jeg har ikke født de selv, men vet hvor gamle mødrene var. Cluet er hvor gamle mødrene var når barnet ble unnfanget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.