Gå til innhold

Spå barnets kjønn


DarkPink

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ca 50% ;-)

Hehe =)

Den eneste jeg kunne gå ut ifra var min mor, og der var det bom på alle tre!

Tenk så artig om det var noe i det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Sånt er selvsagt bare sludder og pølsevev, men grei underholdning.

Ifølge kartet skulle guttungen vært jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos meg var det bom, gitt! ;-)

Kanskje fordi befruktning og bursdag var i smame måned? ;-) Tar jeg alderen som jeg _forlot_ så blir svaret korrekt.

Jeg testet også min mor, og der var det tre riktige av tre mulige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært laget mange slike metoder, men ingen av de uvitenakpelige metodene stemmer når de brukes under kontrollerte forhold. Kun de vitenskapelige virker. Ultralyd f eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært laget mange slike metoder, men ingen av de uvitenakpelige metodene stemmer når de brukes under kontrollerte forhold. Kun de vitenskapelige virker. Ultralyd f eks.

Jeg var strengt tatt ikke ute etter å finne ut om dette var vitenskapelig signifikant da... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemte på begge mine!!! Og hvis det stemmer for meg denne gangen også, så er det lille frøet i magen min ei jente :o)

Men det gjenstår jo ennå å se da....

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

hos meg var det bom, gitt! ;-)

Kanskje fordi befruktning og bursdag var i smame måned? ;-) Tar jeg alderen som jeg _forlot_ så blir svaret korrekt.

Jeg testet også min mor, og der var det tre riktige av tre mulige!

Nå måtte jeg sjekke for min mor også, og det stemte faktisk både på meg og brodern. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemte på begge mine!!! Og hvis det stemmer for meg denne gangen også, så er det lille frøet i magen min ei jente :o)

Men det gjenstår jo ennå å se da....

Hilsen

Det må du si fra om =) Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ikke med mine. Jeg har ikke født de selv, men vet hvor gamle mødrene var.

Cluet er hvor gamle mødrene var når barnet ble unnfanget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...