Gå til innhold

Bør jeg prøve lykkepiller?

Anbefalte innlegg

Jeg er snart tredve år og føler at det er på tide å slutte å sture og få noe ut av livet. har alltid følt meg ensom, og på en måte alltid vært litt nedfor, selv om jeg har barn, jobb og venner og igrunn ett fint liv.Nå er det imidlertid ting blitt litt verre, det ble det etter at barnas far sluttet å være helgepappa og jeg måtte begynne å jobbe hundre prosent. jeg skjærer voldsomt tenner om natta, har mye vondt i hodet og sover forferdelig dårlig, noe som forsterkes av at jeg bor i ett gammelt veldig lytt hus, våkner hver gang naboene foretar seg noe... blir veldig irritert, spesielt på naboene over, som bråker mye om natta. Er aleneforsørger for to barn og har egentlig ikke råd til å flytte, men føler at dette holder jeg ikke ut.... noe må gjøres. det hadde vært deilig å slippe denne irritasjonen og nedstemtheten... føler at alle disse tingene forsterker hverandre på en måte.. og henger sammen i en stor, ond sirkel... irritasjon-tannskjæring-hodepine-tretthet-ikke ork til å gjøre positive ting-depresjon- osv... tenker at kanskje lykkepiller kunne kunne på magisk vis løfte meg ut av det.... eller kanskje ikke da, men... ihvertfall muligens hjelpe litt? har også nettopp kuttet ut p-piller jeg tok, tenkte at kanskje de hadde noe påvirkning på humøret,tror jeg er overfølsom for hormoner, men merker ikke annet enn at kvisene blomstrer. Hadde vært fint med noen råd....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270102-b%C3%B8r-jeg-pr%C3%B8ve-lykkepiller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rrose

Syns du skal ta deg en tur til legen og fortelle hvordan du har det. Det kan godt være at du er inne i en depresjon og da kan sikkert AD hjelpe. Jeg vet ikke helt hvordan dette foregår, men tror ikke de bare deler ut medisiner uten annet behandlingsopplegg i tillegg.

Å være alenemor til to barn er kjempetøft. Jeg har vært det for tre og det er ett stort ansvar å bære helt alene.

Du sier at pappan ikke er helgepappa lenger? Betyr det at du ikke har noen avlastning?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...