Reidar Rose Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Tross alt sponstet av Lilly...vet du... 0 Siter
Gjest auror Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Hva er poenget ditt med å skrive dette? Hva betaler du for å evt få svar her? Har du fått med deg hvor mange spørsmål som hagler inn her? 0 Siter
Gjest ferri Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 synes han svarer på mye jeg, bare aldi MEG, (heller) Han har kanskje noen regler han følger for hvem han svarer, så.. men, jeg skjønnte ikke kobblingen til lilly's = 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Det er riktig at jeg ikke svarer på alle spørsmål. Det har dog ingenting med sponsing å gjøre. Et søk på Fontex, Zyprexa og Cymbalta vil vise dette. 0 Siter
Gjest ferri Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Det er riktig at jeg ikke svarer på alle spørsmål. Det har dog ingenting med sponsing å gjøre. Et søk på Fontex, Zyprexa og Cymbalta vil vise dette. Mente ikke si at du aldri svarer meg altså, husker at du har svart meg flere ganger !! Det var vel en liten spøk eller no, eller at jeg glemte det der og da.. Er vel ikke alltid best og svare meg når jeg "babbler" for mye heller..vet ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.