pus Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Hei igjen , og takk for svar. Hvilket preparat vil du anbefale mot mine symptomer ? agressiv under stress, kort lunte, utålmodig, . Denne atferden forekommer stort sett ovenfor/ iforbindelse med når barna trigger.. da kan jeg miste kontrollen å skrike, smelle i dører, kaste ting osv. Jeg bruker 10 mg cipralex, og dette hjelper fint. men som sagt, jeg trenger å finne tilbake livsgnisten, og ikke gi faan i alt.. har du noe å anbefale, som ikke ødelegger sexlyst, og ei heller vektoppgang ?????? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Tror ikke din ønskemedisin finnes. Du kan prøve Seroxat. Om du er heldig, kan det være at denne er bedre nettopp for deg. 0 Siter
vimsa30 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 hei.. bare husk at seroxat er vektøkende..man må være forsiktig,mange får økt appetitt.. står vektøkning på denne medisinen i felleskatalogen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.