Gjest Forbannet søster Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har hørt noen nevne at etter utskrivelse fra psyk avdeling, så har avdelingen ansvar for pasienten en måned etter utskrivelse. Stemmer dette? Hva vil dette si i praksis i såfall? Har en høne å plukke med de som skrev ut søstra mi... 0 Siter
Gjest Eks stefar Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Eks stefaren min har aldri blitt tatt hånd om etter utskrivelse, endte faktisk med at han sov i telt ute.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Det du har hørt er feil dersom det er en vanlig utskrivelse. Noen skrives ut på "Tvungent psykisk helsevern uten døgnopphold". For disse har avdelingen et betydelig ansvar så lenge det tvungne vernet består. 0 Siter
Gjest elvira 76 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Skulle gjerne ønske at du hadde rett i det du hadde hørt. men desverre er det ikke sånn...Men mindre dette dreier seg om en spesifikk behandlingsinstitusjon kanskje? 0 Siter
Gjest Forbannet søster Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Skulle gjerne ønske at du hadde rett i det du hadde hørt. men desverre er det ikke sånn...Men mindre dette dreier seg om en spesifikk behandlingsinstitusjon kanskje? Ja, det gjør det. Det er så frustrerende når de skriver ut folk som faktisk har fått et større rusproblem i løpet av tiden på avdelingen, enn de hadde før de kom inn. Så da står jo familien der og lurer på hva f*en vi gjør nå.. Jeg skal ringe dit i morgen og høre om de har noe fornuftig å hoste opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.