Gjest lille lille spurv Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Hadde time hos psykiateren min i går... Venta 20 minutter uten at han kom. Han hadde ikke gitt beskjed at han ble sein eller noe. ( Kontordøra var låst så han var ikke på kontoret..) Etter 20 minutter gikk jeg.. gidda ikke å vente lengre.. Gjorde jeg rett eller burde jeg ha ventet lengre?? Han hadde ingen sekretær tilgjengelig som jeg kunne spørre hvor han ble av... 0 Siter
Gjest AltGr Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Etter 20 minutter hadde jeg også gått, hvis jeg ikke av erfaring visste at vedkommende bruker å være forsinket. Det er beklagelig at behandlere glemmer timer eller glemmer å gi beskjed, syns jeg. Har opplevd det flere ganger i det offentlige. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Det kan jeg ikke si noe eksakt om siden jeg ikke vet noe mer om behandleren og omstendighetene rundt. 0 Siter
Gjest bella - (tb) Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Dersom dette er en uhorvelig dyktig behandler= 33 min. Middelmådig behandler max 20 min. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.