Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg er en jente på 22 år. Jeg er lykkelig gift, jeg er student og jeg jobber. Men for tiden er jeg blitt så slapp. Jeg får ikke gjort alt jeg skal gjøre, og studiene er det vanskelig å få til, dvs lese hjemme. Samtidig må jeg holde hjemmet ryddig, forsøker å slanke meg og ha et sexliv. Jeg mangler rett og slett energi nok til å få til alt sammen. Jeg er også ganske lei av jobben min, men det er nødvendig at vi har den inntekten. Jeg er blitt sløv og lei av det meste, bortsett fra mannen min. Jeg har ikke et sosialt liv utenom, vennene mine bor i helt andre byer.

Alt er tungt å få til, det tar meg tre dager å henge opp klær.

Kan du komme med noen råd slik at jeg får energien min tilbake?

Takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270326-lei-og-slapp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...