Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skriver til deg fordi nå begynner jeg å lure på meg selv, om jeg faktisk kan ha en form for angst?

I går kveld måtte vi tilkalle doktor for jeg trodde jeg hadde hjerteproblemer, men etter at jeg hadde fått noen sterke tabl. for stive muskler gav presset i bringen seg, og jeg følte meg bedre.

Jeg har til tider store problemer med nakke og rygg, pga en bilkollisjon for 12 år siden. Men de bruker å gå vekk med paracet, men altså ikke i går....

Da begynte jeg å tenke på når jeg får disse anfallene, og hvor mange år jeg har hatt dem, og da kom jeg til et skremmende svar... Jeg får dem når jeg begynner å tenke, når jeg har tid til å sette meg ned å tenke, da tenker jeg så og si nesten alltid på døden, og at jeg tror jeg dør snart- Jeg er livredd for å dø fra mine barn! Jeg har tre. Andre ganger de kommmer er når jeg er alene i huset, bilen mm, da kommer tankene på at tenk om jeg dør, og kjenner plutselig meg veldig dårlig.

Da jeg i går tenkte meg om så har dette pågått i 10 år, mer eller mindre sterkt! For ti år siden fødte jeg min første fødte, og det var en ekstermt kritisk fødsel, og jeg fødte mitt barn 11 uker for tidlig, og etterpå var jeg helt alene med alle problemene. Jeg har ikke snakket mye om det som skjedde med noen, for jeg har alltid sett på meg selv som en som takler virkligheten, samme hva.

Jeg er heller ikke hos lege, av samme grunn.....

Kan dette ha noen sammenheng med hvordan jeg er idag? Kan du gi meg noen måter jeg kan takle dette på?

Håper du tar deg tid til å svare meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270331-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...