Gjest emalie Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 aldri så galt at det ikke er godt for noe;) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Hehe, det samme tenkte jeg også - men så er det jo sånn at de fleste av oss trenger litt tid på å bli vant til nye ting ;-) 0 Siter
pampen Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Lurer på om min og er det? På tide etter sju år her inne. 0 Siter
Peachy Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Hehe, det samme tenkte jeg også - men så er det jo sånn at de fleste av oss trenger litt tid på å bli vant til nye ting ;-) Kommer nok ikke til å venne meg til denne forferdelige gulfargen iallfall. Skulle tro webbisen hadde forspist seg på påskeegg! 0 Siter
fineline Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Kommer nok ikke til å venne meg til denne forferdelige gulfargen iallfall. Skulle tro webbisen hadde forspist seg på påskeegg! Gruuuuuusomt 0 Siter
AnnaSara Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Lurer på om min og er det? På tide etter sju år her inne. Jeg er nok også ferdig her nå....kanskje like greit det! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Kommer nok ikke til å venne meg til denne forferdelige gulfargen iallfall. Skulle tro webbisen hadde forspist seg på påskeegg! Bare vent til jul, da blir det nok knallrødt 0 Siter
NeaNoor Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Kommer nok ikke til å venne meg til denne forferdelige gulfargen iallfall. Skulle tro webbisen hadde forspist seg på påskeegg! Hehe, de kommer til å forandre det etter årstiden. Nå er det gul bakgrunn, til sommeren grønn, høsten orange, advent lilla, jula rød og vinteren hvit. ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Dette vender heller ikke jeg meg til. Det hjelper ikke med funksjoner. Det er hele malen som er "feil". 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Kommer nok ikke til å venne meg til denne forferdelige gulfargen iallfall. Skulle tro webbisen hadde forspist seg på påskeegg! Og vi blir lei av påska før den har begynt *sukk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.