Gjest mandolina Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jeg får opp noe som heter Message admin meny, når jeg er innlogget. Hilsen 0 Siter
Gyda Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jeg får opp noe som heter Message admin meny, når jeg er innlogget. Hilsen Den er helt sikkert bare midlertidig, ment som et verktøy bare for webbis. Det blir sikkert fjerna snart. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Den er helt sikkert bare midlertidig, ment som et verktøy bare for webbis. Det blir sikkert fjerna snart. Ja, det er jo ikke mulig å være anonym, med bruker ID merket nummer på forfatteren av inlegget. Hilsen 0 Siter
Gjest helt anonym nå Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Ja, det er jo ikke mulig å være anonym, med bruker ID merket nummer på forfatteren av inlegget. Hilsen Det går vel an å være anonym, akkurat som før, vel? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Det går vel an å være anonym, akkurat som før, vel? Vet ikke. Informasjonsboksene har forsvunnet igjen. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.